Nyheter och notiser

Inga träffar

Recensioner och artiklar

Inga träffar

Diskussionsforum

Inga träffar

Galleriet

Inga träffar

Marknad

Inga träffar

Medlemmar

Inga träffar

Här är ditt år på SweClockers!

Desperat!!! ASUS ROG STRIX B550-I GAMING

Permalänk
Avstängd

Desperat!!! ASUS ROG STRIX B550-I GAMING

Hej

Jag vill gärna köpa just ett sådant amd moderkort till mitt mini itx bygge har du en ny är det toppen men begagnad kan även funka. Skicka pm!

ASUS ROG STRIX B550-I GAMING

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

precis vad jag tänkte länka!

Permalänk
Avstängd

Wow tack ska kolla upp det :D!!!

Permalänk
Medlem

Obs! Väldigt högljudd fläkt på detta kort (som länkas ovan).

Permalänk
Avstängd
Citat:Skrivet av bimbim:

Obs! Väldigt högljudd fläkt på detta kort (som länkas ovan).

Vaa är det sant då vill jag inte ha det

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Varför jag föredrar asus b550 är att den har front header usb c men är det ingen som har en sån får jag väl leva utan

Permalänk
Medlem

Jag har ett som jag skulle kunna tänka mig att byta om du har något atx/matx kort med b550 eller x570. Det används just nu, så kommer inte kunna släppa iväg det utan att har något att ersätta det med.

Dock så befinner jag mig Göteborg.

Permalänk
Medlem
Citat:Skrivet av JuicyChicken7:

Hej

Jag vill gärna köpa just ett sådant amd moderkort till mitt mini itx bygge har du en ny är det toppen men begagnad kan även funka. Skicka pm!

ASUS ROG STRIX B550-I GAMING

Läs hela annonsen här

finns ett till salu på tradera nu
https://www.tradera.com/item/344514/578445925/rog-strix-b550-...

Permalänk
Avstängd

Ingen som har en helst ny :3

Permalänk
Medlem

Eum jag har ett som eventuellt kan gå beroende på hur mycket du vill betala för det. Det är inte oanvänt men i mycket gott skick. Sitter på ett sprillans nytt B550i från gigabyte ocks¨, och är väl mer eller mindre i färd med att bestämma om jag ska använda asus kortet själv och lämna tillbaka det från gigabyte, eller köra på gigabyte för egen räkning och låta någon annan köpa asuskortet. Alternativt om du vill betala fullt pris för gigabytekortet (2500) kan ju det också vara en lösning. Låt mig veta vad du tänker och har för prisbild!