Vinnande budgivaren drog sig ur den förra annonsen så jag lägger upp denna på nytt med lite tydligare struktur på annonsen, speciellt vad som gäller med frakt.
Paket 1: (OBS!!! SKICKAS EJ) Phanteks Enthoo chassi där fläktarna är utbytta mot 7st noctua fläktar med pwm funktion.
Allt fungerar felfritt och är köpt under 2016-2017 från Inet förutom gpun som är köpt hos Komplett, kvitton går att ordna på allt. Det finns ingen garanti kvar förutom på PSU som har cirka 3 år kvar och ram stickorna som har livstidsgaranti från Corsair vilket jag tror gäller så länge de tillverkas så det är nog en liten bit kvar där.
För att göra budgivningen smidigare kommer jag endast att godkänna att man lägger ett bud per paket. Paketen som ej skickas går att hämta upp/mötas upp i Borås eller Göteborg.
Ledande bud just nu, kommer avsluta budgivningen i helgen då jag har tid att skicka sakerna/mötas upp, säger någon gång på lördag. Paket 2 med moderkortet kommer jag nog inte släppa för 900 dock, kommer nog sätta ett lägsta pris på 1200 där.