The Last of Us 1, Callisto Protocol & Dead Island 2 till salu

Permalänk
Medlem

The Last of Us 1, Callisto Protocol & Dead Island 2 till salu

Köpt hem grafikkort till hemmet och fick med diverse koder på spel. Säljer nu av dessa då det är spel jag ej är intresserad av.

Följande spel finns

The Last of Us 1 - 370kr

Callisto Protocol + Dead Island 2 - 500kr
(Detta kommer som ett paket så kan ej stycka tyvärr)

Koderna finns på två olika AMD konton. Jag har redan verifierat dom med de båda grafikkortet så köparen får ett inlogg som den sedan aktiverar spelen på. The Last of Us och Callisto Protocol finns på Steam. Dead Island på Epic (exklusivt via dom tydligen)

PM om ni har frågor.

Betalning sker via Swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna Last of us

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trullon:

Jag tar gärna Last of us

Skickar ett PM så tar vi det därifrån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobiri:

Skickar ett PM så tar vi det därifrån.

Last of us taget. 5/5 till säljaren!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trullon:

Last of us taget. 5/5 till säljaren!

Tack själv. Mycket smidigt.

Callisto + Dead Island 2 kvar.

Permalänk
Skrivet av Bobiri:

Tack själv. Mycket smidigt.

Callisto + Dead Island 2 kvar.

Är gärna sugen på callisto + dead island 2 kombon, men gjorde precis konto så står att jag inte har tillgång till marknaden på 7 dar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zebbekellonn:

Är gärna sugen på callisto + dead island 2 kombon, men gjorde precis konto så står att jag inte har tillgång till marknaden på 7 dar.

Menar du Steam? Tror inte detta ska påverkas av det då koderna kommer från annat håll och ej marknaden. Men är ej 100% säker så vågar ej garantera något.

Permalänk
Skrivet av Bobiri:

Menar du Steam? Tror inte detta ska påverkas av det då koderna kommer från annat håll och ej marknaden. Men är ej 100% säker så vågar ej garantera något.

Nae skulle skicka pm här men lät mig inte för jag hade nytt konto, fast kanske går att lösa utan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zebbekellonn:

Nae skulle skicka pm här men lät mig inte för jag hade nytt konto, fast kanske går att lösa utan?

Skickade ett PM till dig. Se om du kan se/svara på det. Annars löser vi det på annat håll.

Permalänk
Medlem

Alla spel sålda.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad