Permalänk
Medlem

RX 7900 XTX

Helt nytt, bara uppackat.
INGA FABRIKSFEL.

Helst upphämtning men kan också skickas om ni står för frakkostnader.

Pris ej hugget i sten!

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du köpt direkt från AMD eller kommer den från en av SV återsäjaren?

Visa signatur

| 7800X3D | MSI B650 Tomahawk | 2x16 GB 6400 cl36 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 TUF

Permalänk
Nytt bud: 10 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Rebe1:

Har du köpt direkt från AMD eller kommer den från en av SV återsäjaren?

Svensk återförsäljare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lejonhead:

10 000 kr

Bud på 11000 för tillfället.

Permalänk
Medlem

återupptar annonsen då jag drabbats av en oseriös köpare som försökte lura mig.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 11 500 kr När avslutas annonsen ?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

@Btk187 Jag drar tillbaka mitt bud på "11 500" kr och börja på 10 000, då jag antar att 11 000 budet var ogiltig ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nartek01:

@Btk187 Jag drar tillbaka mitt bud på "11 500" kr och börja på 10 000, då jag antar att 11 000 budet var ogiltig ?

Hej, jag har 10500 på blocket.

tack för intresset!

Permalänk
Medlem

@Btk187 Då ökar jag till 11000 om annonsen är fortfarande aktuell. Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av nartek01:

@Btk187 Då ökar jag till 11000 om annonsen är fortfarande aktuell. Mvh

ska ge det några dagar till då intresset är högt både här o blocket, snälla sluta skriv pm och ge mig ett bud här.

för de som undrar, ingen coilwhine eller obefintlig (jag är över 30 så kan också vara dåliga öron ) under 500-600 fps.

Mvh

Permalänk
Medlem

Vad är den högsta budet nu? Mvh

Permalänk
Medlem

såld för 12.500 på blocket

tack för visat intresse!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Btk187:

såld för 12.500 på blocket

tack för visat intresse!

Så jag fick inte ens chansen att parera budet? Försökte hitta objekten på blocket men hittade inget. Om jag ska vara ärlig så är detta sättet att framföra auktion på två fronter utan att köparen har aning om vad auktion priset ligger på, väldig oseriöst.

Jag trodde nämligen att jag hade högsta budet och har då låtit bli att buda på andra auktion sidor ca 4 dagar, missat flera auktioner. Jag hoppas att du kan sätta dig i min situation och förstår hur provocerande hela situationen är. Bli bättre!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nartek01:

Så jag fick inte ens chansen att parera budet? Försökte hitta objekten på blocket men hittade inget. Om jag ska vara ärlig så är detta sättet att framföra auktion på två fronter utan att köparen har aning om vad auktion priset ligger på, väldig oseriöst.

Jag trodde nämligen att jag hade högsta budet och har då låtit bli att buda på andra auktion sidor ca 4 dagar, missat flera auktioner. Jag hoppas att du kan sätta dig i min situation och förstår hur provocerande hela situationen är. Bli bättre!

Jag förstår att du blir frustrerad, min första annons här och borde kanske inte sålt den innan att säga till dig men jag hade lagt ut den för 12, det var mitt liksom mitt "köp nu" pris allt under var bara bud.. han la ett högre bud än 12 så det blev hans direkt. Men det finns ett 7900 xtx på blocket, ge han ett bud?

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad