Chrome tappar nätverk

Permalänk
Medlem

Chrome tappar nätverk

Har ett ganska jobbigt problem där Google Chrome när som helst, ganska ofta, tappar nätverk som visar sig i att jag inte kan öppna en ny webbsida. Alla flikar jag redan har öppet fungerar hur bra som helst, jag kan bara inte öppna upp en ny hemsida. Jag kan ha tex youtube eller twitch upp som spelar utan problem, även allt annat på datorn fungerar utan problem när felet är aktivt.
Det som händer är att det bara laddar när jag försöker gå in på en hemsida, den laddar i all evighet utan att något händer.

Det enda som löser det är att starta om webbläsaren, då kan jag surfa som vanligt igen. Det är ganska irriterande när man har flera flikar öppna och måste stänga ner de för att manuellt gå in på allt man var inne på tidigare igen.

Någon som vet vad felet kan vara?

Permalänk
Rekordmedlem

Fungerar andra webbläsare mot samma sida när Chrome slutar fungera ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Fungerar andra webbläsare mot samma sida när Chrome slutar fungera ?

Var tvungen att prova och kunde nu precis konstatera att Edge fungerar bra när Chrome slutar fungera.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av qwertylol1:

Var tvungen att prova och kunde nu precis konstatera att Edge fungerar bra när Chrome slutar fungera.

Då är det kanske nått med cache eller kakokor, möjligen kasn du ha nått tilläg eler lfel på din profil. prova att tömma cache och rensa kakorna och räcker inte det skapa en ny ren användarprofil och prova.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.