Status efterkontroll för tredje gången?
Jag gjorde klart min beställning tidigt på morgonen den 16 november. Den påbörjades direkt att jobbas på där statusen snabbt gick till plockad och sedan "under montering" eller liknande (minns ej). Redan på fredag-eftermiddag var den monterad. På måndagen den 20 november var statusen "efterkontroll". Tisdagen gick den tillbaka till montering, onsdagen efterkontroll igen. Sedan låg den i efterkontroll till fredagen då det ändrades till "färdig för funktionstest". Igår mitt på dagen ändrades statusen återigen till efterkontroll (3e gången) och nu ligger den fortsatt i den statusen.
När kommer jag få min dator tror ni?
Någon mer som beställt nu under Black Friday och har lyckats få sin dator än?
När jag beställde (alla delar fanns i lager) så stod det att den var färdig inom 8 dagar tror jag. Idag är 13e dagen sen de började bygga min dator. Jag har kontaktat Inet men de säger bara att de hoppas kunna skicka så snart som möjligt (de har inte kontaktat mig om att något skulle varit fel med datorn eller dylikt). Jag ville helst ha datorn i fredags eftersom jag var själv utan fru och barn i helgen men nu verkar det som att jag ska vara glad om jag får den till den här helgen som kommer. Ångrar att jag inte byggde själv bara.. Det var min tanke fram till att jag såg att det var gratis och man fick garanti när Inet byggde datorn. Men jag visste inte att det skulle ta över två veckor när man själv kan göra jobbet på ett par timmar