Permalänk
Medlem

CPU + RAM + moderkort

Halloj gott folk!

Jag önskar sälja en Intel i5 2500K med smått galna 8GB RAM samt det tillhörande moderkortet Asus P8P67 (som får en att) LE. IO-skölden för moderkortet följer givetvis med, vi vill ju inte lämna moderkortet naket.

Forumet troget kan processorn överklockas om man önskar höra det ljuva surret av stockkylaren snurra mycket snabbare.

Efter att ha pensionerats som speldator har detta paketet agerat server för något dussintal Docker containers fram tills nyligen. Allt var i fungerande skick när jag plockade ut delarna ur servern.

Plus! Den har stöd för Windows 7! Jag hoppas dock att ni kör något Linuxbaserat om ni också avser ha den som server.

Vidunderligt snabba USB 3.0 har den också för den som gillar att skriva och läsa till USB-enheter istället för att pyssla med moderniteter som molnlagring.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Var i gbg hämtas den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av julgranen:

Var i gbg hämtas den?

Det finns att hämta i Johanneberg, 2 minuters promenad från buss 60.

Permalänk
Medlem

Jo jag känner till området rätt väl om man säger så;) Jag tar hela paketet så jag kan använda datorkraften till att vika proteiner och lösa världens hungerproblem. Jag kan hämta det också.

Permalänk
Medlem

En random fråga..
Finns det intresse för en i5-2500K i forummet?

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | HP Z27n |► Realme GT Master |

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

En random fråga..
Finns det intresse för en i5-2500K i forummet?

Utveckla gärna hur du menar? 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av nightdriver:

Utveckla gärna hur du menar? 🙂

Jag kanske har en i lådan som ligger och skräpar.. = )
Men vågade inte skriva det då annonsen inte är min.. = )

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | HP Z27n |► Realme GT Master |

Permalänk
Medlem

Med ett bud stänger jag nu annonsen, grattis julgranen!
Jag hör av mig i PM där vi kan komma överens om när och var vi kan träffas.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad