Permalänk
Medlem

Intressekoll av Gaming dator

Tjena! Lägger ut min dator här för att se om folket är intresserad av min dator! Har inte gjort beslutet av att sälja den riktigt ännu men vill de vad folk kan tänk sig för den, uppskattar endast seriösa kommentarer!

Kommer bifoga bild på chassit och vilka komponenter som finns. Byggde ihop den förra året i oktober, så den är relativt ny och fungar felfritt. Har också köpt extra fans så den ska få ännu mer luftflöde (samt att det är Mesh panel istället för glas på sidan!)

Tack för mig sålänge!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Prisbild?
Mvh.Niclas

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem

Skulle säga nypris på en liknande idag runt 12 - 13 tusingar så 9000 - 10000 kanske vore rimligt.

Visa signatur

Acer Aspire XC-780 (Pentium G4560/8GB ram/Nvidia GTX 1050 2GB/500GB SSD)
Acer spin 513 Chromebook (ARM Qualcomm processor/4GB ram/64 GB lagring)
Raspberry pi 400
(Retrodatorer av div slag, Atari, Amiga, C64, IBM mm…)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweboy7602:

Prisbild?
Mvh.Niclas

Ny priset var på ungefär 14 500. bytte chassit från ett med glas till mesh då, så blev en liten extra kostnad. men orginal priset är det jag skrev!

Permalänk
Medlem
Skrivet av metalmac:

Skulle säga nypris på en liknande idag runt 12 - 13 tusingar så 9000 - 10000 kanske vore rimligt.

Det känns rimligt.. men jag kommer ha uppe denna annons fram tills jag bestämt mig om jag vill bli av med den och ge ett korrekt pris för den.

Tack för input!

Permalänk
Medlem

Du säljer inte chassit separat?