Intressekoll: HP NVIDIA RTX A4000 16GB

Permalänk
Medlem

Intressekoll: HP NVIDIA RTX A4000 16GB

Kollar intresset för min HP NVIDIA RTX A4000 16GB.

Jag är andra ägaren, första ägaren har endast använt det i CAD (enligt honom) men det är inget jag kan verifiera. Jag hade tänkt att använda det i blender då jag var inne på att lära mig det programmet, men det blev aldrig av.

Jag har använt kortet till videoredigering och spelat lite outer worlds men känner att kortet är lite overkill för min situation. Inga anmärkningar förutom att kylpastan rekommenderas att byta till något bättre då det kan gå varmt då det är single-slot.

Inga bilder då det för närvarande sitter i datorn och används men kan ta några på begäran.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Medlem

Kanske är intresserad. Har tänkt lära mig generativ AI och sitter på några 3060ti ich 3070 där 8gb vram begränsar.

Är ditt pris hugget i sten? Jag är beredd att byta mot ett av mina bättre 3070, tror jag har både STRIX och Gaming X. Men jag är inte så sugen stt lägga någon större summa emellan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morax:

Kanske är intresserad. Har tänkt lära mig generativ AI och sitter på några 3060ti ich 3070 där 8gb vram begränsar.

Är ditt pris hugget i sten? Jag är beredd att byta mot ett av mina bättre 3070, tror jag har både STRIX och Gaming X. Men jag är inte så sugen stt lägga någon större summa emellan.

Jag är inte jätte intresserad av byten då jag har ett 1070 som fungerar bra för mina redigeringsbehov.

Har också fått bud på 6000kr plus frakt i PM.

Visa signatur

UNIX + SFF = <3