Surface Pro 3, diverse fläktar, tangentbord, mus och hörlurar

Permalänk

Surface Pro 3, diverse fläktar, tangentbord, mus och hörlurar

Hallå!

Ska flytta snart och har genom årens gång ackumulerat en hel del saker jag inte har användning för längre, tänkte således se ifall det finns något intresse för något av sakerna.

- 2x NZXT fläktar
- 1x Corsair fläkt (Blå eller Röd led, vet inte vilket)
- 1x Corsair fläkt
- 3x RGB fläktar från NetOnNet (Mission SG)
- 1x Corsair Virtuoso RGB trådlösa med 2 par extra öronkuddar som jag köpt till i efterhand (väldigt bra skick)
- 1x AKG K550 med nya öronkuddar (väldigt bra skick)
- 1x Xtrfy K4 Lite
- 1x SteelSeries 6GV2
- 1x Surface Pro 3 (i5-4300U) med tillhörande tangentbord. Startar, blir dock överhettad snabbt och verkar enbart fungera med laddaren ikopplad
- 1x Logitech mus (random, ingen aning om modellbetckning)

Prisidé: Helt ärligt, ingen aning om vad något av ovanstående kan vara värt, så det är öppen budgivning på allt. Hörlurarna är specifikt i väldigt bra skick, Corsair-lurarna köptes förra året för över 2.000 kr (utan de extra öronkuddarna).

Upphämtning föredras!

Får inte ladda upp fler än 5 bilder, så har inte kunnat ladda upp bilder på fläktarna, skulle det önskas så kan jag ladda upp/skicka dem i chatten eller på ImgBB.
Vet ej huruvida de funkar eller ej, skulle det visa sig att de inte funkar så får ni självklart pengarna tillbaka.

Det som finns på bild är dock testat och funktionellt!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Akg hörlurar 300 bud

Permalänk

AKG-hörlurar 400kr + frakt

Permalänk
Medlem

Corsair Virtuoso 600 kr bud, hämtar

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 PRO REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | GPU: GTX 980 DirectCU II 4GB |
PSU: 850W Gold

Permalänk
Medlem

Jag tar tillbaka mitt bud på Corsair Virtuoso.

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 PRO REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | GPU: GTX 980 DirectCU II 4GB |
PSU: 850W Gold

Permalänk
Medlem

AKG-hörlurar 450 kr med upphämtning.

Permalänk
Skrivet av tboss:

AKG-hörlurar 450 kr med upphämtning.

Du får dem för det priset! Har du möjlighet att hämta idag?

Permalänk

Hej!

AKG-lurarna och Surface 3-plattan är sålda till tboss!

Permalänk

Corsair Virtuoso RGB 300 kr bud