Tävling: Dela semesterfoton och belönas med presentkort!

Permalänk
Permalänk
Medlem

På midsommardagen i år så gifte sig jag och min fästmö och kan numera titulera oss man och fru. Sommaren kunde inte ha börjat bättre och såklart så regnade det några droppar när vi skulle gå ut från kyrkan, som sig bör runt midsommar. Men vad gör det när man gifter sig Ska ju betyda tur ...

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem

Semestern börjar bra , sonen blev påkörd i en korsning , så vad skall komma här näst

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem

Meteora för en vecka sen

Permalänk
Medlem

Jag spenderar min semester hemma i Umeå och fotar träd bland annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choffe:

Semestern togs i maj i år, men var definitivt somrig!

<Uppladdad bildlänk>

Var är det någonstans?

Skrivet av margz:

Frukt och lemonad med fantastisk utsikt i Ravello längs amalfikusten!

Taget för 3 veckor sedan och längtar redan tillbaka

<Uppladdad bildlänk>

Hur mycket kostade resan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Var är det någonstans?

Seychellerna, Anse Volbert.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Östkusten

Permalänk
Inaktiv

Alhambra

Spansk solnedgång.

Permalänk
Medlem

Från Dune eller var det västkusten.

Permalänk
Medlem

Den svenskaste av sommardagar! (Göteborgs skärgård)

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Förfallen sommarstuga jag tog kort på när vi plockade blommor till midsommar.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem

Mjllbypotäten taget från min volvo turbo!

Körde hem efter att ha varit hos morsan och hälsat på och stannade på natten/ morgonkvisten vid Mjölby 😂

Permalänk
Medlem

Tivoli, sockervadd och slush kan göra vilken grabb som helst helt lyrisk 🤩

Visa signatur

Tjo & tjim
Nzxt H7 Flow || ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI || Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB Gaming OC || AMD Ryzen 7 7800X3D || Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL40 Vengeance RGB AMD EXPO || NZXT Kraken Elite RGB 360 || Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB & 2TB || ASUS ROG Strix Aura 850W

Permalänk
Medlem
Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Storsand, Österbotten.

Permalänk
Medlem

Varför så bråttom, sa snigeln!

Visa signatur

TE Computer-1|B550|5600X|NH-D9L|2x8GB|980 Pro|RTX 3060|SF600|Benq 21:9|B&W MM-1|B&O H95

Permalänk
Medlem

Hatar att erkänna det men Norge har viss charm trots allt... 😬

Visa signatur

// (+_+)@=(^@)

Permalänk
Medlem

Tagna på Gotland senaste dagarna, vid Gnisvärd respektive Lojsta slott.

Aningen dystrare väder för två veckor sedan. Svensk sommar och sånt där ni vet. Även den tagen på Gotland.

Fyllde på med en bild till
Permalänk

Trollfjorden, Lofoten, fotad från Hurtigruten.

Midnattssolen fotad under samma resa.

Och en bil från en av turerna.

Permalänk
Medlem

Det finns så många fina sommaröppna gårdsfik, hembygdsgårdar och små muséer runt om i landet, iaf här i norr. Har åkt omkring något hundratal mil, kanske närmare 200, den senaste veckan och besökt sånt här.

Besökte en 150-åring som dock låg för ankar med lite strul i ångpannan

En sådan här skylt fanns i ett hus på min hemgård. Hade helt glömt den men så blir man påmind att "en sådan fanns där".

Om man har en A-ford, men behöver en jordbrukstraktor, vad gör man då?

Permalänk
Medlem

UFOt har landat

eller:

Cykel genom regn och solnedgång

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Ingen semester för mig (andra året i rad...) men blev en tur till Hjo igår efter att ha smaskat i mig kebab i Skövde.
I Hjo blev det en promenad i Stadsparken där det tydligen var en marknad men målet i Hjo var glass.

I fredags åt jag hamburgare. Igår blev det hamnburgare!
En glass med pecannötkola, saltkolaglass med kolasås och knäckkulor!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem

Blev en sväng till Riga. Dock så regnade det den sista dagen då jag tänkte ta fler bilder av skog och strand så får bli stadsbilderna vid kyrkan. Väldigt vakert vid deras gamla stan.

Permalänk
Medlem

Jag blev förevigad i bild under en förlovning på midsommarafton.
Pånera följande är jag varken han som förlovar eller tjejen som får frågan.
Jag blandade Gin & Tonic och lyckades vända mig om av ett jubel i grevens tid.

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk

Några bilder ifrån vår Colombia resa

[imgf id="28581"

ifrån vår resa till Colombia i Juni/Juli 2024

Visa signatur

Asus rog crosshair VII Hero x470. AMD 5800x Be quiet dark rock pro 4 cpu kylare. Corsair 3600mhz minne 32gig. Asus tuf 3080 oc grafikkort plus några ssd och mekaniska hårddiskar. Be quiet pure base 500DX vit datorlåda. En samsung G7 32 curved 240hz skärm plus en samsung 24 tum 60hz. Epos hörlurförstärkare. Epos H6pro closed hörlurar. Asus ROG mus och tangentbord

Permalänk

Colombia Juni/Jul 2024

Visa signatur

Asus rog crosshair VII Hero x470. AMD 5800x Be quiet dark rock pro 4 cpu kylare. Corsair 3600mhz minne 32gig. Asus tuf 3080 oc grafikkort plus några ssd och mekaniska hårddiskar. Be quiet pure base 500DX vit datorlåda. En samsung G7 32 curved 240hz skärm plus en samsung 24 tum 60hz. Epos hörlurförstärkare. Epos H6pro closed hörlurar. Asus ROG mus och tangentbord

Permalänk

Ifrån vår Colombia resa Juni/Juli 2024

Visa signatur

Permalänk

Visa signatur

Permalänk

Visa signatur