AM5 prestanda/gaming komponenter + custom vattenkylning.
Hej !
Då har det blivit dags att sälja av lite komponenter.
Moderkort, cpu, minnen, M.2 disken och AIO-kylarn är jag förste ägare på.
Allt utom M.2 disken är inköpt under 2023-24 och har digitalt kvitto, garanti och originalemballage kvar.
Disken är något äldre, men jag kan ordna fram kvitto, dock osäker på garanti tiden.
Grafikkortet är jag 2:a ägare på men det är inköpt i början av året av förra ägaren. Digitalt kvitto, garanti samt originalemballage finns kvar.
Nätagget och vattenkylnings prylarna är jag inte förste ägare på och har inte heller några kvitton att skicka med.
Moderkort, cpu, minnen samt disken delas INTE på och säljes endast som ett paket. Resten kan säljas separat eller läggas ihop med ovan som paket. Har tyvärr inga bilder på separata komponenter då dom i skrivande stund sitter i datorn jag skriver ifrån (som också kan ses på bild).
Men skulle eventuell köpare absolut vilja se bilder innan dom skickas så river jag burken och löser det, om det blir deal.
Jag har varit medlem här en längre tid och gjort gott om affärer så det finns referenser.
-----------------------------------------------------------------------
Följande säljes endast i paket:
AMD Ryzen 7 7800X3D
ASUS Prime X670-P WIFI
Kingston 2x16GB DDR5 6000MHz CL32 Fury Renegade
WD Blue NVMe SSD 1TB M.2
Pris: Bud från 7000kr
Följande kan säljas separat eller säljas i paket med ovan:
PowerColor Radeon RX 7900 XTX 24GB Red Devil OC
Pris: Bud från 8000krCorsair RM1000x V2 1000W 80PLUS Gold Svart
Pris: Bud från 800krArctic Liquid Freezer II 280
Pris: Rimligt budEK-Quantum Kinetic TBE 300 D5 PWM D-RGB Acetal
Pris: Bud från 1000krRadiatorer EK CoolStream XE 360mm (1 oanvänd i förp, 2st använda kort tid)
Pris: Bud från 400kr/st eller alla 3 flr 1000kr
-------------------------------------------------------------------------
Vill man hämta prylarna så finns dom i Halmstad.
Ska det skickas så står köparen oavkortat för frakten och pengar in på kontot innan något skickas. Föredrar Swish, men banköverföring går också bra.
Bud under satta priser kommer ignoreras.
Jag säljer när jag känner att buden är uppe i den nivå jag förväntar mig och återkommer med slut datum när jag är nöjd med dom bud som ges.
"Lycka till"
AMD…the way it was meant to be