Permalänk

Garderobsrensning

Rensat ut förråd och garderob på en del teknik som inte kommer till användning och/eller som jag inte längre har tiden att lägga ner på felsökning. Det mesta kan skickas men föredrar upphämtning, speciellt för de större sakerna. Beroende på skillnad i bud kan även köp av flera saker premieras.

Startbuden är satta med målet att bli av med det och helst som senast under nästa vecka, känns de för höga kom med bud. Önskas fler bilder på något är det bara att höra av er

1. EK-AIO Elite 360 D-RGB 6st fläktar. Helt ny i oöppnad förpackning, köpt tidigare i år på Inets Megaklick för 699:-. Spontanköp tänkt som en uppgradering som aldrig blev av. Kvitto finns.
Startbud 699:-

2. Sennheiser (EPOS) GSP 670. Köpta Dec 2019 på Webhallen, använda 6-12 månader sedan legat i en garderob, funktionstestade idag och verkar fungera som de ska men gissningsvis inte den bästa batteritiden med tanke på åldern. Öronkuddarna som sitter på byttes efter jag slutade använda dom och är därmed "typ nya och fräscha". Saknar micro usb kabel för laddning.
Startbud 400:-

3. Noctua NH-D15 chromax Svart. Kylare inkl fläktar och monteringstillbehör för AMD och Intel. Okej använt skick, fundgerar som den ska. Saknar extra fanclip (om det följde med för en 3e fläkt), kylpasta, skruvmejsel och orginalkartong.
Startbud 300:-

4. GTX 970 från Gainward. Blowerkylare och inga fullsize DP portar har två st mini? dp portar, 1x HDMI och 1x DVI. Fungerade som den ska när den togs ur extra datorn för ca 1år sedan, värt att notera är att blowerkylaren låter under belastning men det är väll förväntat av den kylartypen.
Startbud 200:-

5. Samsung 850 EVO 250GB SSD. Fungerar som den ska 99% health enligt CrystalDiskInfo och ca 2300GB skrivet på den.
Startbud 100:-
SÅLD

6. DEFEKT! Gigabyte GA-Z170N-WIFI moderkort + Pentium G4400 + Liten Be quite kylare. Ej testat idag men vet att det strulade när det lades i garderoben säljes som defekt. Ett av kylarens ben har "plastknoppen" lossnat på och det benet sitter därmed inte fast ordentligt.
Startbud 50:- alternativt om inget annat bud så skänkes den vid köp av annat.
SÅLD

7. Alphacool Eiskoffer Professional - bending & measuring kit. Använd ett par gånger för flertal år sedan. Tror det ska vara komplett med reservation för att kanske någon skruv saknas. Okej men använt skick, har använts för 3-4 vattenkylningsbyggen för gissningsvis 4-8 år sedan.
Startbud 400:-
SÅLD

8. Fractal Design Meshify 2 + Defekta komponenter. Ett Meshify 2 chassi i okej skick, saknar dock i princip alla tillbehör så som skruvar, 2 pcie covers etc.
I chassit sitter även några komponenter som säljes som defekta (CPU lampan på Mobo blinkar rött), ej felsökt ytterligare. Det som sitter i är CPU - I5 6600k, Mobo - Msi Z170A PC Mate, Ram DDR4 16GB 2400Mhz. PSU Fractal Newton R2 650W saknar alla modulära kablar utom sata och molex.
Startbud 300:- (även ok att buda separat på komponenter och chassit)
SÅLD

9. Fractal Design ERA ITX Grå. Snyggt litet ITX chassi i bra skick. Nästintill komplett i kartong och med tillbehör, saknas buntband och har inte räknat skruvarna men allt bör finnas.
Startbud 250:-

Tror jag fått med allt. Kom med bud gärna på flera saker och med hämtning nu i helgen. Om ni undrar något är det bara att fråga i kommentarerna eller skicka PM, risk finns för att jag missat något i beskrivningarna men skulle det vara något som inte stämmer kan vi säkert hitta en lösning på det

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Alphacool Eiskoffer Professional: 400kr plus frakt

Visa signatur

c64, u1541-8Gb SD, Tac-2, AR6.0

Permalänk
Skrivet av pback:

Alphacool Eiskoffer Professional: 400kr plus frakt

Hej, denna kommer nog bli absolut svårast att frakta, den är rätt tung och har ingen ytterkartong till den. Om ingen har möjlighet att hämta kan jag ge det ett försök men tror risken för fraktskada kan bli relativt stor.

Permalänk
Medlem

Förstår om det blir bökigt men jag skulle kunna plocka allt för 2500 dock måste det fraktas.

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

4,5,8 budar 500

Permalänk
Medlem

Budar 500kr för nr. 3 +frakt.

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Medlem

Budar 300 + frakt för nr. 6 och 9

Permalänk
Medlem

3+8(endast chassi) 800kr+f

Permalänk
Medlem

Alphacool Eiskoffer Professional 500 kr kan hämta eller frakt.

Permalänk

Nr.3 Noctua NH-D15 chromax 550 inkl frakt.

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Medlem

Alphacool Eiskoffer 800kr plus frakt

Visa signatur

c64, u1541-8Gb SD, Tac-2, AR6.0

Permalänk
Medlem
Skrivet av pback:

Alphacool Eiskoffer 800kr plus frakt

(Eller upphämtning om det går att tajma)

Visa signatur

c64, u1541-8Gb SD, Tac-2, AR6.0

Permalänk
Medlem

1. EK-AIO Elite 360 D-RGB 6st fläktar. Helt ny i oöppnad förpackning, köpt tidigare i år på Inets Megaklick för 699:-. Spontanköp tänkt som en uppgradering som aldrig blev av. Kvitto finns.
BUD: 699:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olsson80:

1. EK-AIO Elite 360 D-RGB 6st fläktar. Helt ny i oöppnad förpackning, köpt tidigare i år på Inets Megaklick för 699:-. Spontanköp tänkt som en uppgradering som aldrig blev av. Kvitto finns.
BUD: 699:

Sorry, mitt chassi har ju inte plats till den

Permalänk
Skrivet av Olsson80:

Sorry, mitt chassi har ju inte plats till den

Ingen fara alls, det är en stor kylare

Permalänk
Skrivet av QnoX:

Förstår om det blir bökigt men jag skulle kunna plocka allt för 2500 dock måste det fraktas.

Skrivet av Rupenbritz:

4,5,8 budar 500

Har uppdaterat annonsen med vad som är sålt, om något av kvarvarande är intressant får ni gärna komma med nya bud. Tack för visat intresse

Permalänk
Skrivet av OC&Burn:

Budar 500kr för nr. 3 +frakt.

Tack för budet, du leder för tillfället. Ser helst att den hämtas men om ingen har möjlighet att hämta innan söndag så avslutar jag budgivningen med frakt på söndag för denna.

Skrivet av waspen123:

Nr.3 Noctua NH-D15 chromax 550 inkl frakt.

Tyvärr ligger frakten på mer än 50kr, därmed leder ovan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av snskiller:

Har uppdaterat annonsen med vad som är sålt, om något av kvarvarande är intressant får ni gärna komma med nya bud. Tack för visat intresse

Tyvärr för mkt borta jag ville ha

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

Kan plocka nr 9 för 200 plus frakt iof

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

nr4 100+frakt

Permalänk
Medlem

Kan nog tänka mig att lägga till 1 för 699kr och även hämta allt imorgon.

Permalänk
Medlem

Sorry, såg först nu att chassit var borta. Blev det sålt i pm? Hade varit trevligt om man hade haft en chans att bjuda då det är budgivning 😉 Tyvärr var det nog chassit som var mest intressant så jag får nog tyvärr dra tillbaka mina bud.

Permalänk
Skrivet av MrCrab:

Sorry, såg först nu att chassit var borta. Blev det sålt i pm? Hade varit trevligt om man hade haft en chans att bjuda då det är budgivning 😉 Tyvärr var det nog chassit som var mest intressant så jag får nog tyvärr dra tillbaka mina bud.

Ja tyvärr blev det sålt via PM och är redan upphämtat. Jag kommer prioritera upphämtning då jag tycker det är smidigast och det främsta målet bara är att få tillbaka platsen prylarna tar upp

Permalänk
Skrivet av QnoX:

Kan plocka nr 9 för 200 plus frakt iof

Har bud på 350kr i PM med upphämtning, varav upphämtningen kommer prioriteras över frakt pga smidighet.

Skrivet av Rupenbritz:

nr4 100+frakt

Noterat, låter det gå tills på söndag åtminstone när det gäller frakt. Kommer tyvärr prioritera upphämtning ifall något bud kommer in med det

Permalänk
Skrivet av OC&Burn:

Budar 500kr för nr. 3 +frakt.

Skrivet av Rupenbritz:

nr4 100+frakt

Hej, ni båda har fått PM med att era bud har vunnit / blivit "accepterade"
//Jonathan

Permalänk
Medlem

Jag testar ett fulbud på ek-aio kylaren iaf, man kan ju alltid byta chassi..

Bjuder en 500ing + frakt

Permalänk
Skrivet av Olsson80:

Jag testar ett fulbud på ek-aio kylaren iaf, man kan ju alltid byta chassi..

Bjuder en 500ing + frakt

Tack för budet men tyvärr har jag ingenting att frakta den i, lådan är alldeless för stor för de lådor jag har liggandes

Permalänk

3, 4 och 9 är nu också sålda (får inte uppdatera annonstexten längre). Endast 1 och 2 kvar, speciellt på 2an är det bara att komma med bud även om de är under de pris jag satt som startbud

Permalänk
Medlem

skambudar lite. 150kr på sennheiser lurarna. nr2

Permalänk
Skrivet av Hautus:

skambudar lite. 150kr på sennheiser lurarna. nr2

Hej, tack för budet men de blev sålda på annat håll