Diskussion om "Ge bort spelnycklar"-tråden

Permalänk
Medlem

Har ett 40-tal nycklar (AAA-spel), men kommer inte ge bort dessa förrän ett säkert system införs.

1. Bara registrerade och inloggade medlemmar kan se nycklarna.
2. Bara en nyckel per användare. Tänker inte ge bort nycklar så att en handfull användare roffar åt sig dessa.
3. Den som får en nyckel måste skriva i tråden att hen fått nyckeln samt tacka mig som givare.

Läser man i den andra tråden så är det knappt någon som tackar och jag kan garantera att det är en handfull personer eller så som roffar åt sig alla nycklarna.

Slänger hellre mina dubletter än att ge bort till parasiter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZiLO:

Har ett 40-tal nycklar (AAA-spel), men kommer inte ge bort dessa förrän ett säkert system införs.

1. Bara registrerade och inloggade medlemmar kan se nycklarna.
2. Bara en nyckel per användare. Tänker inte ge bort nycklar så att en handfull användare roffar åt sig dessa.
3. Den som får en nyckel måste skriva i tråden att hen fått nyckeln samt tacka mig som givare.

Läser man i den andra tråden så är det knappt någon som tackar och jag kan garantera att det är en handfull personer eller så som roffar åt sig alla nycklarna.

Slänger hellre mina dubletter än att ge bort till parasiter.

Du skulle ju kunna skriva ut vad du har och vilka regler du har för att ge ut dem, och sen skicka nycklarna via pm till de du tycker ska få dem?

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

Du skulle ju kunna skriva ut vad du har och vilka regler du har för att ge ut dem, och sen skicka nycklarna via pm till de du tycker ska få dem?

Att jag inte tänkte på denna enkla lösning själv.