Permalänk
Medlem

Borde ha en Roccat Kone AIMO någonstans
https://amzn.eu/d/1O4BOhF

Den är dock ganska stor, bara att säga till så kan jag försöka leta upp den.

Visa signatur

i7 4770K @ 4GHz | ASUS R9 290 | ASUS VI HERO | G.SKILL 16GB | Corsair H80i | Corsair Force GT 240GB | WD Black 640GB | Corsair HX850 | Corsair Obsidian 750D |

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightVsDawn:

Borde ha en Roccat Kone AIMO någonstans
https://amzn.eu/d/1O4BOhF

Den är dock ganska stor, bara att säga till så kan jag försöka leta upp den.

Låter intressant 😊 jag är intresserad av den..tack så mycket

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem

älskar engagemanget och stödet man har gett honom, bra jobbat Sweclockers <3

Visa signatur

// i5 12400F, Gigabyte RX 6800, 2TB Kingston NV2 SSD, 32GB RAM, Lian Li 205M Mesh, 750W Seasonic PSU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hijacker:

Låter intressant 😊 jag är intresserad av den..tack så mycket

Skickar PM.

Visa signatur

i7 4770K @ 4GHz | ASUS R9 290 | ASUS VI HERO | G.SKILL 16GB | Corsair H80i | Corsair Force GT 240GB | WD Black 640GB | Corsair HX850 | Corsair Obsidian 750D |

Permalänk
Medlem
Skrivet av KarlHelmer:

Har ett 970 jag gärna skänker till dig

Hej , wow vad snällt. Blir nästan lite nostalgisk känsla med 🥺 underbara människa. Om du bara visste vad detta betyder för mig

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem
Skrivet av fastflop:

Håller bara med , blir helt rörd ! Gamers är de bästa och mest medmänskliga personerna som finns 🫶

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem

Läste första inlägget, lider med dig!

Zappade igenom lite snabbt men vad SAKNAS för att allt ska börja "lira"?

Bidrar med det jag kan såklart <3

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izenoz:

Läste första inlägget, lider med dig!

Zappade igenom lite snabbt men vad SAKNAS för att allt ska börja "lira"?

Bidrar med det jag kan såklart <3

Tack , ja det är min vanliga otur. Nu lär jag inte våga träffa någon my på jälvligt länge.

Jag tror det skulle vara en skärm och ett headset , tror redan jag har allt annat på gång 😊 det får ta den tid de tar , och tack för ditt stöd.

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hijacker:

Hej , wow vad snällt. Blir nästan lite nostalgisk känsla med 🥺 underbara människa. Om du bara visste vad detta betyder för mig

PMa mig adress så skickar jag kortet. Har två ramstickor, DDR4 i ett skåp. Sen ska det ligga ett moderkort och en Intel 6700k någonstans också om jag inte minns fel.

Grafikkortet är 100% felfritt. De övriga grejerna har det varit nåt strul med, tror det är moderkortet som strulat men inte säker. Vill du att jag skickar med allt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hijacker:

Tack , ja det är min vanliga otur. Nu lär jag inte våga träffa någon my på jälvligt länge.

Jag tror det skulle vara en skärm och ett headset , tror redan jag har allt annat på gång 😊 det får ta den tid de tar , och tack för ditt stöd.

Jag har ett par nästan nya HyperX Cloud II-lurar som du kan få. Skicka mig i sådana fall adressen via PM.

Permalänk
Medlem

Är det bara skärm som saknas nu?
Har ingen jag kan skicka tyvärr men kan hjälpa till med en swish på några hundra om du hittar en billig i din närhet eller om det behövs till frakt för att du ska få den så skicka meddelande till mig så hjälper jag till.
Mvh Thomas

Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Medlem

Om du behöver 140mm fläktar så har jag 4 st från Noctua som knappt har använts (Noctua NF-P14s redux 140mm), dock 3-pin anslutning på dessa.

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-D15 G2 - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Har du fixat lagring? Har en sata SSD på typ 512gb (Intel) som jag har liggandes som jag kan skicka.

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbe_Man:

Är det bara skärm som saknas nu?
Har ingen jag kan skicka tyvärr men kan hjälpa till med en swish på några hundra om du hittar en billig i din närhet eller om det behövs till frakt för att du ska få den så skicka meddelande till mig så hjälper jag till.
Mvh Thomas

Hej 😇 ja det är bara skärmen kvar nu som saknas , inte hinnit kolla runt på det dock , men bör nog finnas en del rikigt biliga skärmar , uppskattar det här mer än du anar , riktigt fint att se den här typen av kärlek och medmänsklighet 🙏

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem

Jag hade en gammal skit skärm! 24tum 60hertz... Bättre än inget i gueese hdmi och vga ingång och dvi

Permalänk
Medlem

Hej jag kan slänga in ngn hundring med om du hittar en billig skärm i närheten. PMa om det är aktuellt

Visa signatur

There are two kinds of people. People you drink with and people who make you want to drink.

Permalänk
Medlem

Fy fan vad ledsamt att höra om din situation.

Jag har precis sålt av grejer men det finns hårddiskar, ddr4 ram och en i5 8600k kvar men det hjälper dig bara om du har ett moderkort till dem. Skicka ett PM om det skulle bli aktuellt senare.

Jag har även en gammal Steelseries Rival 300 med den obligatoriska "kratern" från tummen i gummit på sidan. Fullt funktionsduglig RGB-mus i övrigt och fungerade bra för att panga med i CSGO när det begav sig!

Vill du ha den får du skicka ett pm med namn och adress så skickar jag musen på posten.

Mvh Pontus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raudszus:

Jag hade en gammal skit skärm! 24tum 60hertz... Bättre än inget i gueese hdmi och vga ingång och dvi

Toppen 😍 underbart.

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem

Det enda är sen eventuellt en dator som befinner sig i "Lund" ska försöka fixa skjuts dit på något vänster. Om ingen har vägarna förbi twx lund / sölvesborg 😊

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk

Jag har en gammal dator som nog fungerar okej. Inte testat den på över ett år. Finns i Lund.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hijacker:

Hej 😇 ja det är bara skärmen kvar nu som saknas , inte hinnit kolla runt på det dock , men bör nog finnas en del rikigt biliga skärmar , uppskattar det här mer än du anar , riktigt fint att se den här typen av kärlek och medmänsklighet 🙏

Bara glad att alla hjälper till och hoppas du kommer på fötterna snabbt igen med allt.
Bara skriva meddelande till mig om du hittar en skärm i din närhet eller om jag kan hjälpa till med frakten om någon vill skänka en skärm mot fraktkostnad.

Lycka till med bygget och håll oss uppdaterad vad de blev för bygge sen.
Har du fått tag i ett trevligt chassi att bygga i, ska vara skoj att bygga och hoppas de hjälper dig igen den här perioden i livet.

Annars skicka din adress i medelande till mig så köper jag ett chassi till dig och ändrar adressen till dig så spar jag på frakten och blir roligt att bygga i nytt chassi.
Mvh Thomas

Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Medlem

Blir det ett galleri här på Sweclockers sedan med bilder på byggandet, vad det är för delar och lite prestandatester?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fastflop:

Jag är med ruskigt imponerad och stolt över swecklockers just nu bra jobbat allihopa än finns det hopp för mänskligheten💛💛💛

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem

Jag har inte mycket till material jag kan avyttra just nu men jag kan vara med på att stå för eventuell fraktkostnad om någon har något de vill skicka men inte vill spendera några pengar
Allt gott
Mvh.Niclas😊
Ska ändå kolla här i gömmorna om jag har något💛

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Expertgissare

Jag har en skärm som jag inte använt på ett tag, inget fancy men är ju något i alla fall. En Asus på 24" om minnet är med mig.
Ska dubbelkolla så att den går igång bara

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Bilderna på lagringsenheterna jag postade tidigare i tråden verkar fungera som tänkt och är alla nyformaterade. Hör av dig om det är intressant.

Kan även skicka med det mest väsentliga för en CS-spelare som använder mus med sladd. En mouse bungie!

Närmare bestämt en sådan här: https://www.elgiganten.se/product/outlet/xtrfy-b4-sladdhallar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shadee:

Blir det ett galleri här på Sweclockers sedan med bilder på byggandet, vad det är för delar och lite prestandatester?

När allt väl är fixat och klart så kommer jag absolut fixa det 😍 får slänga upp det på ett vanligt bord , så ingen fancy ganing hörna kommer det bli 🙈

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hijacker:

När allt väl är fixat och klart så kommer jag absolut fixa det 😍 får slänga upp det på ett vanligt bord , så ingen fancy ganing hörna kommer det bli 🙈

Ser fram emot att bjuda in dig till lite cs2-lir när du har din setup klar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

Ser fram emot att bjuda in dig till lite cs2-lir när du har din setup klar!

Låter bra , fan vad jag ska pracca 😎 man kommer vara lite ring rostig, men det ska kul som faaan

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk

Hej
Tråkig 😑
Har en i Mx518 logitech mus till övers. Pm'a mig adress Så,får du den.
Mvh😊