Permalänk
Medlem

Cooler Master-kablar

Hej!

Jag har ett Cooler Master MWE 650 Gold där jag verkar ha slarvat bort dom modulära kablarna. Är i behov av en 5-pin till SATA men har du fler så är det bara bra!

Om du har en uppsättning, hör av dig så kommer vi överens om pris

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CITERA OM DU VILL HA SVAR! :)

Permalänk
Medlem

Jag har en från ett G650M

Vet inte om det är samma, men det kanske du vet? Ser ut som på bild iaf 😬

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarB98:

Jag har en från ett G650M

Vet inte om det är samma, men det kanske du vet? Ser ut som på bild iaf 😬

Ingen aning, men det finns la bara ett sätt att ta reda på det. Vad vill du ha för den? 😊

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Manneh:

Ingen aning, men det finns la bara ett sätt att ta reda på det. Vad vill du ha för den? 😊

Haha, skicka ett PM så kan jag leta reda på den imorgon. Betala frakten så blir jag nöjd

Permalänk
Medlem

OBS OBS kontrollera verkligen att det är rätt. Även inom samma tillverkare så kan de ha valt en annan pin layout för 5v och 12v kan förstöra mycket mer än bara det du ska driva med kabeln.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AvantiJ:

OBS OBS kontrollera verkligen att det är rätt. Även inom samma tillverkare så kan de ha valt en annan pin layout för 5v och 12v kan förstöra mycket mer än bara det du ska driva med kabeln.

Det är jag med på 😊 I det här fallet så är det bara för daisychainen fläktar i ett Kolink chassi.
I värsta fall så snurrar dom åt fel håll eller för.snabbt och jag får möblera om i kontakten 😊

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Manneh:

Hej!

Jag har ett Cooler Master MWE 650 Gold där jag verkar ha slarvat bort dom modulära kablarna. Är i behov av en 5-pin till SATA men har du fler så är det bara bra!

Om du har en uppsättning, hör av dig så kommer vi överens om pris

Läs hela annonsen här

Jag har nog lite kablar kvar från mitt CoolerMaster V750M-agg. Kan kolla om jag hittar dom, finns dom kvar så kan du få dom som finns kvar för portot.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: ASUS TUF Gaming RX7800XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BM-Mods:

Jag har nog lite kablar kvar från mitt CoolerMaster V750M-agg. Kan kolla om jag hittar dom, finns dom kvar så kan du få dom som finns kvar för portot.

Kika gärna på det och slå iväg ett PM om du hittar 👍

Visa signatur