Gamingdator i5-9500/16GB DDR4 2400/AMD 5700XT 8GB/512 GB NVME/1TB

Permalänk
Medlem

Gamingdator i5-9500/16GB DDR4 2400/AMD 5700XT 8GB/512 GB NVME/1TB

Tja,

Kan tyvärr inte motså, nu åker sista ut

Osäker på chassit, det är nytt och cleant. Ni ser bilderna, snygga kablar, fönster, vit färg - allt är silky smooth. Ny kylpasta för både CPU och grafikkort, även nya kylpads för minnen och annat på grafikkortet, går mycket svalt nu. Tyst dator, några extra fläktar finns i chassit.

PSU Antec 450W
Processor i5-9500, kylaren är en strörre CoolerMaster Evo med en tyst Antec fläkt.
16GB DDR4 2400MHZ CL15 Corsair
Moderkort Asrock Z370 Tachi
Grafikkort Sapphire Radeon RX 5700 XT 8GB Pulse OC - presterar rätt mycket bättre än GTX 1080 vad jag kan förstå. Skiljer ändå 3 år på när dom tillverkades.
512GB NVME disk från Intel, känns snabb.
1TB vanlig disk för lagring Western Digital Blue

Jag kollade lite testar eftersom jag har dålig på koll på Intel. i5-9500 presterar bättre än Ryzen 7 2600x och liknande.

Finns inte mycket mer att skriva, talar kanske för sig själv tycker det är en bra burk där man kan få mycket för pengarna. Testade den med 100% load på GPU och ni kan själva se hur sval den är, inte bara CPU utan även GPU.

Bud till nästa lördag runt 19:00, eller köp-nu 5000:-. Kan fraktas med gott emballage utan skador, eller mötas runt Stockholm.

Fråga gärna i PM alternativt rätta mig om jag skrivit något som verkar fel.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk
Medlem

1000kr + frakt utan GPU.

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Medlem

Jag gillar sweclockers.com men ibland ska folk här ha saker gratis, det är inte super trevligt.

Bud noterat men inget som jag kommer underhålla.

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk

2800kr + frakt

Permalänk

3000 + frakt bjudet

Permalänk

3200kr + frakt

Permalänk
Medlem

3500:- möter upp i stockholm, eller hämtar på plats på södra sidan

Permalänk