Am5 Dator/delar avyttras (inget grafikkort)

Permalänk
Medlem

Am5 Dator/delar avyttras (inget grafikkort)

Tjena gänget!

Testar att lägga upp en nästintill komplett dator/delar här innan jag lägger upp något på tradera.

En Am5 Dator byggd för ca 1 år sedan, parat ihop det med ett 4070 ti som jag redan sålt, allt har rullat på fint med svala temperaturer.
Samtliga komponenter är i nästintill nyskick.

Mest lirat cs2 och inga fler jättekrävande spel, så insåg att det fungerar lika bra att spela på min am4 rigg.

Tar emot bud på separata delar, paket eller rubbet.

Jag väljer ifall jag accepterar budet 👍

Allt går att Postas, osäker på om jag har kvar kartong till chassit, så det ser jag helst att det blir upphämtat om detta säljs.

Har kvar kartonger/instruktioner/kablar till de allra flesta komponenterna (se bild)

Jag och sambon har ett gemensamt traderakonto med 300+ positiva omdömen som ni kan få alias till ifall ni vill göra affär 👍

Följande sitter i datorn:

Moderkort: Asus b650m-A prime wifi 2, nyskick, inga böjda pins eller liknande.

Processor: Ryzen 5 7600 (gått väldigt svalt med Aio:n)

Ram: Kingston fury beast 2x16gb (32gb) 6000mhz cl36, artikelnr: kf560c36bbeak2-32.

Lagring: Kört med en Kingston kc3000 nvme pcie4 2tb, skc300d2048g, är dock osäker på om jag skall sälja denna då jag ev tänker ha den i min andra dator.

Nätagg: Asus tuf 850w gold atx 3.0, har inte hört något coilwhine, har rullat på mycket fint.

Aio: NZXT Kraken elite 280, originalfläktar är oanvända då jag kört med corsairs ql140, gått på stadig 70% hastighet för att slippa höra det lilla pumpljudet.

Fläktar: 3st corsair ql120 med lightning node core (oanvänd), 2x ql140 samt en corsair Icue commander core xt som jag haft som hub till dessa fläktar.

Chassi: Asus prime ap201 vit

Vad jag kan hitta så har jag kvitton till chassi, fläktar samt aion.

Har även en skärm (BenQ 2546 240hz) som jag ev tänker sälja till rätt pris, fint skick och inga pixelfel eller liknande, innehar BenQ switchen och andra tillbehör, dock ingen kartong.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

6k plus frakt för allt förutom fläktarna skärmen och disken.
Mvh.Niclas😊

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweboy7602:

Mvh.Niclas😊

Tack för budet! Ska ta mig en funderare under natten här

Permalänk

Skall till Örebro i helgen, vad är åldern på allt? Finns kvitto? Jag är intresserad av minne, nätagg, fläktar och ev skärmen

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Vad har du för pris förslag för B650m + 7600 x ?

Permalänk
Medlem

Har en intressent på allt förutom corsairfläktarna + Icue commander samt skärm.

Återkommer här om det inte blir affär 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweboy7602:

Mvh.Niclas😊

Blir tvungen att backa
Mvh.Niclas

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem

Köper gärna Aio samt chassi budar 1200:- för dom
Mvh.Niclas😊

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Aio + minne 1000 sek

Permalänk
Medlem

Chassi och Aio är sålt.

Komponenterna är inhandlade förra året, på datorskärmen står det apr 2019 men är köpt 2020.

Permalänk
Medlem

Intresserad av CPU, Mobo, Minne. Pris ide?

Permalänk
Medlem

Ger 3000kr för CPU, Moderkort och minne.

Permalänk
Medlem

Cpu + mobo + minne

3100+ frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av zalsson:

Cpu + mobo + minne

3100+ frakt

Tack för bud, ska fundera över dagen 👍

Permalänk

Nätagg Bjuder 400kr + hämtning (lördag eller söndag då jag är i örebro)

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

3300kr för cpu + mobo + minne om de finns kvar. Ska se om jag kan lösa upphämtning, betalar annars frakt

Permalänk
Medlem

CPU, Moderkort samt minnena sålda.

Det som finns kvar är Psu samt skärmen, lägger ev upp en ny annons för dessa.

Permalänk
Medlem

Corsairfläktarna 3x ql120+node core, 2x ql140 samt corsair commandern finns också kvar.

Permalänk
Medlem

Intresserad av Corsair 140-fläktarna och eventuellt commandern. Vad kan du tänka dig att släppa dessa för?

Visa signatur

▂▃▄▅▆▇█▓▒░PCMR░▒▓█▇▆▅▄▃▂