Följ Black Week på SweClockers

Krönika: Reklam kommer döda Youtube som kunskapskälla

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

Tv kostar dig fortfarande, istället för att du ska vara ärlig o betala så gjorde dom om det så det dras på skatten från alla istället så ingen kommer undan.

Jag vet hur TV fungerar, jag hade TV innan många av de yngre på sweclockers va födda.

Ska man ha ett rejält kanalpaket med lite mer än aktuellt och Bolibompa så kostar det betydligt mer än TV-licens.

Att man då dessutom får ett antal kanaler som kör repriser fullproppade med reklam och att det accepteras är för mig ett under.. saknar det inte ett dugg.

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karaff:

Jag vet hur TV fungerar, jag hade TV innan många av de yngre på sweclockers va födda.

Ska man ha ett rejält kanalpaket med lite mer än aktuellt och Bolibompa så kostar det betydligt mer än TV-licens.

Att man då dessutom får ett antal kanaler som kör repriser fullproppade med reklam och att det accepteras är för mig ett under.. saknar det inte ett dugg.

Jag kommer fortfarande ihåg när morsan hade combort (innan tele2) för både internet och typ de 8 kanalerna hon ville titta på så kostade det henne närmare 900kr/månaden för det, för hon behövde ha typ 5 olika tv-paket för tv:n osv.. Comborts ursäkt vad ju att det "skulle bli mer prisvärt för kunden"..