2 st Mini-itx moderkort. ASRock b650I Lightning wifi. Defekta

Permalänk
Medlem

2 st Mini-itx moderkort. ASRock b650I Lightning wifi. Defekta

Halloj,

Som rubriken lyder så är det dags att kolla intresset för dessa moderkort då energin samt tiden inte räcker till.

En trött småbarnsföräldrar sa till sin gode vän- " Hur fan kan du köpa en färdigbyggd dator? Du kan ju bygga ihop en själv för mycket mindre pengar" Sagt och gjort så började jag köpa in delar till hans bygge och satt ihop allt utan problem tills jag starta datorn...

Det visade sig att jag hade böjt en pin under bygget och därefter funkade bara en ramslot.

Jag sa att det är lugnt, det är mitt fel. jag köper ett nytt likadant och smäller in det nya på nolltid. Jo jävlar...

Jag köpte ett nytt. Skulle bara ner till källaren för att, ja du vet "mys" titta till den. Så jag tar bort plastskyddet för cpu:n på det nya moderkortet kollar så att alla pins är hela och ska bara sätta tillbaka skiten MEN tappar såklart skyddet på pinsen.. Så nu sitter jag med två trasiga moderkort och ett extremt mycket dyrare bygge än vad jag påstod att jag skulle lyckas med.

Så är ni intresserade så släng iväg ett bud så får vi se vad vi landar i.

Det första moderkort funkar fint med endast ett ram. Det andra startar inte ens.

Inköpsdatum är 2024-08-05 repspektive 2024-09-09

Det är väldigt svårt att få någon bra bild på detta men önskas fler bilder så löser jag det.

Har ni frågor så ta det i pm så ska jag försöka svara så snabbt jag kan.

Mvh Trött

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna det första du köpte för 200+f

Permalänk
Medlem

500kr + frakt för det första kortet

Permalänk

Båda 700kr + frakt

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem

250:- + frakt för det andra kortet

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk

tar båda för 800kr

Permalänk
Medlem

Båda 900

Permalänk
Medlem

500 + frakt för det andra kortet

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem

1000:- +frakt för båda

Permalänk

Inte intresserad av moderkorten men skickar lite Swec-omtanke istället 🧡🧡

Visa signatur

3900X | ROG Strix X570-F | 2080 Ti | 3TB | 32GB | RM750x
ROG Zephyrus M16 | i9 | 48 GB | 3070ti | 3TB | 2K 165Hz
Canon EOS 7D Mark II | 24-105 f/4 | 50 f/1.8 | 70-200 f/4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir Skybalotte:

Inte intresserad av moderkorten men skickar lite Swec-omtanke istället 🧡🧡

Tack så innerligt! Det värmer🫡🧡

Permalänk
Medlem

1200kr +frakt

Permalänk
Medlem

Tungt. Känner med dig! Till nästa gång, tredje gången gillt heter det ju

Permalänk
Medlem

1300 SEK + frakt.

Permalänk
Medlem

Har du kollat så du inte har drulleförsäkring? Ibland ingår det i hemförsäkringen. Det är nog en bättre "affär" för din del.

Permalänk
Medlem

1500kr plus frakt alternativ hämtas beroende på vart i Dalarna?

Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Medlem

Hej allesammans,

Jag får börja med att be om ursäkt för denna radioskuggan och samtidigt tacka för fina ord samt alla bud.

Har under tiden tagit kontakt med mitt försäkringsbolag som påbörjade ett ärende förra veckan. Enligt dem så får jag tillbaka moderkorten under denna vecka. Så jag återkommer direkt jag vet att dem är hemma igen och uppdaterar er alla om vad som gäller.

Vid eventuell försäljning så kommer jag sälja båda som "helt" defekta då dem har transporteras samt undersökts. Kan/vill inte garantera någon som helst funktion på dem.
Tack på förhand!
Mvh

Permalänk
Medlem

Hejsan, skönt att du fick hjälp av försäkringsbolaget. Mitt bud ligger fortfarande kvar med den nya informationen. Mvh Thomas

Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbe_Man:

Hejsan, skönt att du fick hjälp av försäkringsbolaget. Mitt bud ligger fortfarande kvar med den nya informationen. Mvh Thomas

Tackar! Återkommer imorgon då ska jag få tillbaka dem.

Mvh