Samsung Odyssey NEO G8 32" 4K Mini-LED

Permalänk
Medlem

Samsung Odyssey NEO G8 32" 4K Mini-LED

Önskar sälja en skärm som köptes i Februari 2023 och i ärlighetens namn inte använts särskilt mycket då jag inte kommit överens med aspect ration för arbete (och numera studier). Skärmen har mestadels varit monterat på arm, adapter medföljer enligt bilder.

Noterbara features, som också finns på prisjakt:

• Mini LED

• 1 ms G2G

• 10 bitars färgdjup

• 240 Hz

• 1000R böjning

• 3840x2160

HDR2000 enligt samsungs sida om skärmen

Har inte lyckats hitta några döda pixlar eller andra fel.

Tillbehör på bilden följer med och det är upphämtning som gäller.
Priset som satts är önskat pris.

Frågor tas helst i tråden för synbarhetens skull.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej! Jag är intresserad av skärmen, antagligen kvitto finns? Köpt i fysisk butik/Inet/... eller? Finns även originallådan kvar? stämmer allt som står i annonsen och är skärmen defektfri så köper för begärt pris utan att pruta. Bor i Lund men kan tänka mig att ta en day-off på jobbet denna vecka och åka till ostkusten men bara dagtid (hämtar hos dig senast kl 16 pga småbarn hemma). swishar på plats

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikvin:

Hej! Jag är intresserad av skärmen, antagligen kvitto finns? Köpt i fysisk butik/Inet/... eller? Finns även originallådan kvar? stämmer allt som står i annonsen och är skärmen defektfri så köper för begärt pris utan att pruta. Bor i Lund men kan tänka mig att ta en day-off på jobbet denna vecka och åka till ostkusten men bara dagtid (hämtar hos dig senast kl 16 pga småbarn hemma). swishar på plats

Hej!
Digitalt kvitto från Elgiganten finns, där den köptes i butik. Den köptes där utan kartong och därmed som demoex.

Informationen i annonsen har jag tagit från prisjakt och samsungs sida, så det bör vara korrekt. Men här är den exakta modellbetäckningen och jag råder dig att undersöka själv; "s32bg850nu" om det är något som är otydligt eller saknas.

Tyvärr så är jag genrellt sett inte tillgänlig dagtid denna vecka (höstlov för barnen samt tentaperiod för mig), men väljer ändå att besvara frågorna för eventuella andra intressenters skull.

Har även fått DM ifrån användare i Sthlm och Göteborgstrakten som antingen önskat möte halvvägs eller frakt, något jag tyvärr inte kunnat bistå med.

Väl mött.

Permalänk
Medlem
Skrivet av willeykk:

Tyvärr så är jag genrellt sett inte tillgänlig dagtid denna vecka (höstlov för barnen samt tentaperiod för mig), men väljer ändå att besvara frågorna för eventuella andra intressenters skull.

Tack för svaret. Jag ville faktiskt börja med att be om ursäkt att planerna har ändrats och jag snarast skulle inte kunna komma denna vecka heller, men nästa skulle passa mckt bättre, samt troligen lite mer flexibel med tid. Så är den kvar kan komma nästa vecka, dock kommer inte bjuda över och om det finns någon som köper för 5k tänker inte att jag vill matcha priset. Annars du kan räkna med att du har minst en seriös köpare MVH Nikolaj

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av nikvin:

Tack för svaret. Jag ville faktiskt börja med att be om ursäkt att planerna har ändrats och jag snarast skulle inte kunna komma denna vecka heller, men nästa skulle passa mckt bättre, samt troligen lite mer flexibel med tid. Så är den kvar kan komma nästa vecka, dock kommer inte bjuda över och om det finns någon som köper för 5k tänker inte att jag vill matcha priset. Annars du kan räkna med att du har minst en seriös köpare MVH Nikolaj

Hej!

Hann få ett PM innan och inväntar svar där, återkommer i tråden om det inte blir affär där.

Mvh

Permalänk
Medlem

Skärmen anses som såld via PM.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad