Följ Black Week på SweClockers

2 Olika språk i mail från tiktok för att verifera/glömt lösenord?

Permalänk
Medlem

2 Olika språk i mail från tiktok för att verifera/glömt lösenord?

Så innan någon frågar, ja, jag vet att det är med 100% säkerhet är från tiktok, har försökt läsa runt lite mer, men hittar ingen annan information angående detta på internet, CHATGPT var inte till någon större hjälp heller, så därför frågar jag er här om någon här har samma "problem"

Detta står: Klikni povezavo ali vnesi kodo (som betyder trycka på länken, eller tryck in koden) (är en 6 siffrig kod)

Permalänk

Du kanske emellanåt sitter på en VPN i det landet eller så talar du det språket och den läser av det.

Visa signatur

ϟ AMD Ryssen 5900X64 GB DDR4 2080 TI NVMe SSD 500GB + 1TB ϟ
Former q-net master with power of twenty +N and 100 +M ...

Permalänk
Medlem

Som calvinclown skriver, du har inte råkat använt nån gratis OpenVPN från Slovakien? Typ som denna https://www.vpnjantit.com/free-openvpn-slovakia

Visa signatur

Also found as @piteball@mastodon.rockhost.se
vSphere Node - Dell PowerEdge R720xd, Xeon E5-2690, 272GB, 3TB SSD, Nvidia Tesla P4
XCP-ng Node - Dell PowerEdge R720xd, Xeon E5-2697v2, 256GB, 2TB SSD
Xpenology Storage - SuperMicro X10SLL-F/SC825TQ, Xeon E3-1231 v3, 16GB, 90TB HDD
Xpenology Backup - Dell PowerEdge R230, Xeon E3-1220v6, 16GB, 12TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pitr-:

Som calvinclown skriver, du har inte råkat använt nån gratis OpenVPN från Slovakien? Typ som denna https://www.vpnjantit.com/free-openvpn-slovakia

nope, har inte använt en VPN på länge, har dock kvar Proton VPN, men har inte använt den på länge.. Dock så är det bara lite Sloveniska, och jag provade att trycka på glömt lösenord för att testa igen, och samma sak händer.. Så jag vet att det inte är något spam mejl.. SÅ där är väl bara att ignorera att det är olika språk antar jag

Permalänk
Medlem

Ja det förvånar mig väl inte, utvecklarna av appen är väl inte kända för att göra *host* felfria mjukvaror.... För övrigt så är allt *tiktok* wildcard blockerat i brandväggen hemma hos, digital fentanyl nej tack.

Visa signatur

Also found as @piteball@mastodon.rockhost.se
vSphere Node - Dell PowerEdge R720xd, Xeon E5-2690, 272GB, 3TB SSD, Nvidia Tesla P4
XCP-ng Node - Dell PowerEdge R720xd, Xeon E5-2697v2, 256GB, 2TB SSD
Xpenology Storage - SuperMicro X10SLL-F/SC825TQ, Xeon E3-1231 v3, 16GB, 90TB HDD
Xpenology Backup - Dell PowerEdge R230, Xeon E3-1220v6, 16GB, 12TB HDD