Följ Black Week på SweClockers

Reddit kraschar två gånger på ett dygn – skyller på bugg

Permalänk
Melding Plague

Reddit kraschar två gånger på ett dygn – skyller på bugg

En strulande uppdatering har orsakat stora störningar på det populära forumet de senaste dagarna.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Höll på att få panik förut, var som att gå och öppna kylskåpet hela tiden när man vet att det inte finns nått att äta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Höll på att få panik förut, var som att gå och öppna kylskåpet hela tiden när man vet att det inte finns nått att äta.

Det fungerade faktiskt att köra old.reddit.com, konstigt nog.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Måste vara därför Reddit har gått upp ca. +100% senaste månaden på börsen.

Permalänk
Medlem

Reddit?

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | HP Z27n |► Realme GT Master |

Permalänk
Medlem

Reddits servrar har väl alltid varit undermåttliga?

Permalänk
Skrivet av Cable:

Måste vara därför Reddit har gått upp ca. +100% senaste månaden på börsen.

Väldigt logiskt.... Samtidigt som dom går med förlust.

Permalänk
Medlem

Hade varit bättre om Reddit legat nere permanent.

Visa signatur

| Corsair Obsidian 1000D | AMD Ryzen 9 5950x med Corsair iCue H170i Elite Capellix | Asus ROG Crosshair VIII Extreme | G.Skill Trident Z Royal, 4x16GB 3600MHz C16 | ROG Strix LC GeForce 3090 Ti OC Edition 24GB | 1x Seagate FireCuda 520 1TB, 1x Seagate FireCuda 520 2TB, Seagate FireCuda 530 2TB, 1x Seagate Ironwolf 16TB HDD | Corsair H1500i | XG27AQM|

Permalänk

Är inte Reddit en bugg helt och hållet?

Permalänk
Medlem

har inte kollat på reddit på 10 år, men man ser ju söksvaren man får på den plattformen via qwant. Stämmer nått som skrivs där någonsin eller är allt vinklat och snedvridet? Hela reddit känns som en politiskt korrekt version av krautchan. (och det är inget fel i det om det är vad man vill ha, men det är inte för mig)
Jag gillar ämenspecifika forum som aminews, osnews, osv. Och min nya stora hobby är att rätta svenska wikipedia sen jag gått i pension. Oftast bara stavning eller mindre ändringar som att lägga till ett komma där det bör ligga.

Fi fan vad tråkigt mitt liv är.. men det är mitt att slösa på vad jag vill iaf.

Visa signatur

2x Xeon E5-2699 v4, 256gb Quad Channel RAM, 2x nVIDIA 980ti
----
AMD Ryzen 5950X, 128gb Dual Channel RAM, 2x AMD 6900XT
----
Massiv amiga och 3dfx-samling.