Övriga Fynd – Diskussionstråd

Permalänk
Medlem

@gurkburk92

För mig funkar det fortfarande. Lade in 6 kalsonger, fick paketrabatt. Lade in rabattkod BW45 och fick ännu mer rabatt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

@gurkburk92

För mig funkar det fortfarande. Lade in 6 kalsonger, fick paketrabatt. Lade in rabattkod BW45 och fick ännu mer rabatt.

Japp, koden funkar för mig med

Permalänk
Medlem

Tänk på att lägga till 6 olika artiklar alltså inte 2-pack osv. Blev 6 kallingar för 545:-

Tack för tipset!

Permalänk
Medlem
Skrivet av gurkburk92:

Måste ha blivit fixat fort, funkar inte nu.

Du får inte ta paketen som redan är nedsänkta, ta 6st av de som är i enpack så får du första steget med rabatt i kassan och då funkar koden

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Skrivet av Specias:

@gurkburk92

Troligen det tipset jag blivit absolut gladast av, tack! Kan även här bekräfta att det fungerar, även om jag också till en början trodde att du menade att man ska lägga till ett färdigt 6pack.

Permalänk
Medlem

24 x Comfyballs Ghost Black Cotton - Long, L. Beställt! 87kr/st - Landa på samma pris som Dressmans grejer!

Velat slänga ut alla i garderoben ett tag nu. Får hoppas att dessa håller ett bra tag!

Tack för tipset!

Visa signatur

KONSOL: Playstation 5
SKÄRM: Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV
GAMING PC: i5-13600KF / Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Pulse Gaming OC / Gigabyte Z790 UD AX / Corsair Vengeance RGB EXPO 32GB 6000Mhz / ADATA XPG GAMMIX S70 BLADE 2TB / Corsair iCUE H100i Elite Capellix XT / Corsair RM1000x Shift 1000W / Corsair 3000D RGB
GAMING LAPTOP: Razer Blade / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteelSide:

Troligen det tipset jag blivit absolut gladast av, tack! Kan även här bekräfta att det fungerar, även om jag också till en början trodde att du menade att man ska lägga till ett färdigt 6pack.

Naaw, tack ❤️

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Specias:

Hallå!

För de som är ute efter att fylla på kalsongerna. Comfyballs har nu 45% rabatt. De har dock glömt ta bort paketrabatten man får när man handlar 6 olika varor. Handlar man 6 varor får man 45% rabatt, sen kan man i kassan lägga till rabattkod BW45 och då får man ytterligare 45% rabatt.

För att tydliggöra, du struntar i de färdiga paketen utan lägger manuellt in styckvis så att du kommer upp i 6 varor.

www.comfyballs.se

Tack för tipset, köpte 6 stycken performance som komplement till mina 6 jag köpte 2021, har hållit bra för användning varje dag sedan dess, nu blir det definitivt att slänga alla Frank Dandy kalsonger man haft i reserv liggandes längst in i garderoben

Jag går i god för deras performance kallingar, men deras cotton tappade spänst väldigt fort och blev slappa, så inget jag kan rekommendera.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Använd Refunder för ytterligare 7,5% rabatt på comfyballs. Tyvärr på rabattsumman och inte ursprungliga beloppet.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Skrivet av gurkburk92:

Fungera fortfarande.

Visa signatur

Ryzen 5900x I Arctic Liquid Freezer III I ASUS TUF GAMING X570-PLUS I G.Skill Trident Z Neo 2x16 3600MHz CL16 I ASUS Tuf RTX 3080ti 12GB I Corsair MP600 1TB M.2 I ASUS ROG Strix 850W I Lian Li O11 Vision I

Permalänk
Medlem
Skrivet av gurkburk92:

Funkade för mig nyss, 6 st bollhållare för strax över 500 kr på väg.

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Specias:

Hallå!

För de som är ute efter att fylla på kalsongerna. Comfyballs har nu 45% rabatt. De har dock glömt ta bort paketrabatten man får när man handlar 6 olika varor. Handlar man 6 varor får man 45% rabatt, sen kan man i kassan lägga till rabattkod BW45 och då får man ytterligare 45% rabatt.

För att tydliggöra, du struntar i de färdiga paketen utan lägger manuellt in styckvis så att du kommer upp i 6 varor.

www.comfyballs.se

Bra pris, tyckte det var bra pris när det var 5 för 900 SEK sist jag beställde.

Skrivet av Ninotramp:

Använd Refunder för ytterligare 7,5% rabatt på comfyballs. Tyvärr på rabattsumman och inte ursprungliga beloppet.

Fan! Jag var så fokuserad på att se om dealen funkade att jag bara klickade bort refunder-påminnelsen! Oh well. 😂

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Nu har de täppt igen felet på Comfyballs med dubbelrabatten. Grattis till er som hann få iväg en beställning:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Nu har de täppt igen felet på Comfyballs med dubbelrabatten. Grattis till er som hann få iväg en beställning:)

det var kul (stor rabatt och håller precis tillräckligt länge). min har precis skickats

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Kalsonger…

Skrivet av Ninotramp:

Kalsonger…

Skrivet av tonka/lonka:

Fungera fortfarande.

Skrivet av Johnnymann:

Funkade för mig nyss

Skrivet av DavidtheDoom:

Kalsonger…

Skrivet av Specias:

Kalsonger…

Skrivet av delta76:

min har precis skickats

Deja vu 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av richie80:

Deja vu 😁

Oops, we did it again!

Permalänk
Skrivet av nickhe:

Vinterdäck:
245/40R18 CONTINENTAL VIKING CONTACT 7 FRIKTION
https://www.gummihuset.se/vinterdack_friktion/245-40r18-conti...
1399kr/st

Kostar 3175kr+ på alla andra ställen tex:
https://th-pettersson.se/shop?funk=visa_artikel&artnr=228-034...

Fick hem mina igår, tillverkade V22 2024

Bra pris men vilken tur man ska ha för att ha hjul med exakt rätt dimensioner för de däcken 😅

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasStockholm:

Bra pris men vilken tur man ska ha för att ha hjul med exakt rätt dimensioner för de däcken 😅

Den dimensionen är ju hyfsat vanlig, och det har kommit ett viking contact 8 så det är väl ett restlager dom behöver bli av med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus:

Den dimensionen är ju hyfsat vanlig, och det har kommit ett viking contact 8 så det är väl ett restlager dom behöver bli av med

7 vattenplanar vid 56km/h
8 vattenplanar vid 61 km/h
9mm vattendjup

Permalänk
Medlem

Beställde till Tesla Model 3 18" . Tror det ska funka. Tack för tips.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Skrivet av Linus:

Aldrig haft den dimensionen på någon bil jag haft.

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem

Aldrig haft den dimensionen på någon bil jag haft.

Aldrig haft dom bilarna du haft.

Permalänk
Medlem

245/40R18 var väl standard på V70 i ganska många år om jag inte minns fel, iaf D4/D5 och motsvarande bensinare.

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Skrivet av LemurenSwe:

Haha nej det är ju svårt att veta vilka jag haft förstås 😄. Men har haft rätt många extremt vanliga bilar, menade mest på att jag aldrig stött på den dimensionen.

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

Dessa dimensioner använd av större sedaner och kombis. Tex jag har en Saab 9-5 2011 och dessa passar perfekt, samma gäller min BMW 320. Väldigt vanligt mått

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av nickhe:

Dessa dimensioner använd av större sedaner och kombis. Tex jag har en Saab 9-5 2011 och dessa passar perfekt, samma gäller min BMW 320. Väldigt vanligt mått

Ja.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nickhe:

Vinterdäck:
245/40R18 CONTINENTAL VIKING CONTACT 7 FRIKTION
https://www.gummihuset.se/vinterdack_friktion/245-40r18-conti...
1399kr/st

Kostar 3175kr+ på alla andra ställen tex:
https://th-pettersson.se/shop?funk=visa_artikel&artnr=228-034...

Fick hem mina igår, tillverkade V22 2024

Obs jag vill höja varningens finger och säga att alla dessa däcken är tillverkade 2022 du har nog kollat fel, kontaktade ÅF och de sa samma sak det är tillverkningsår 2022 på samtliga då de inte tillverkas längre.

Visa signatur

▰ RTX 4070 Super ▰ Ryzen 5 7800X3D ▰ ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI ▰ Define R5 ▰ Crucial P3 Plus
▰ G.Skill Flare X5 32Gb 6000Mhz CL30 ▰ MSI MAG CoreLiquid 240R V2 ▰ Prisma AL-18/14 ▰ Acer XV282KK

Permalänk
Medlem
Skrivet av PrinceXO:

Obs jag vill höja varningens finger och säga att alla dessa däcken är tillverkade 2022 du har nog kollat fel, kontaktade ÅF och de sa samma sak det är tillverkningsår 2022 på samtliga då de inte tillverkas längre.

Om de köps av en firma som jobbar med däck, förvarat dem rätt så är det inga problem med 2022 och därefter montera dem 2024 och bruka på bil i många år framöver….

Visa signatur

KONSOL: Playstation 5
SKÄRM: Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV
GAMING PC: i5-13600KF / Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Pulse Gaming OC / Gigabyte Z790 UD AX / Corsair Vengeance RGB EXPO 32GB 6000Mhz / ADATA XPG GAMMIX S70 BLADE 2TB / Corsair iCUE H100i Elite Capellix XT / Corsair RM1000x Shift 1000W / Corsair 3000D RGB
GAMING LAPTOP: Razer Blade / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nucky:

Om de köps av en firma som jobbar med däck, förvarat dem rätt så är det inga problem med 2022 och därefter montera dem 2024 och bruka på bil i många år framöver….

Problemet här är inte att de är från 2022 jag förstår att det går att använda, problemet ligger i att ÅF inte specificerat att de är från 2022.

Visa signatur

▰ RTX 4070 Super ▰ Ryzen 5 7800X3D ▰ ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI ▰ Define R5 ▰ Crucial P3 Plus
▰ G.Skill Flare X5 32Gb 6000Mhz CL30 ▰ MSI MAG CoreLiquid 240R V2 ▰ Prisma AL-18/14 ▰ Acer XV282KK

Permalänk
Medlem
Skrivet av PrinceXO:

Problemet här är inte att de är från 2022 jag förstår att det går att använda, problemet ligger i att ÅF inte specificerat att de är från 2022.

Sådant där står som vanligt i det finstilta eller under villkor eller liknande. De har denna text på sidan, vilket väl är standard för däckfirmor:

"Är era däck färska?
Ja! I stort sett hela sortimentet är tillverkade mellan 1mån - 1 år tillbaka. Endast i undantagsfall kan vissa storlekar vara 1-3 år sen tillverkning. Sommardäck och vinterdäck anses inom branschen vara färska och fungera med oförändrade egenskaper inom 5 år."

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU