Följ Black Week på SweClockers

Stalker 2 förhandsbokning - Webhallen

Permalänk
Medlem

Stalker 2 förhandsbokning - Webhallen

Hello Stalkers!

Bokade som säkert många andra för 3 år sedan Stalker 2 via webhallen.

Hörde för några månader sedan av mig till Webhallen ang. min order eftersom jag märkt att dom tagit bort den fysiska ultimate edition på hemsidan. Fick dock till svars att jag kunde vara lugn.

Nu två dagar innan släpp, fortfarande ingen ny info..
Börjar ana det värsta, det blir ingen leverans..

Någon mer i liknande sits?

Otroligt j*vla dåligt om dom nu två dagar innan släpp kommer meddela att dom inte kommer fullfölja ordern… En butik som inte får några mer ordrar av mig isåfall…

Visa signatur

Chassi: Fractal Meshify Skärm: LG C2 oled GPU: 6950XT CPU: 5800X3D SSD: 480GB, M2 3TB PSU: Dark Power Pro 1,5KW Mobo: TUF GAMING X570-PLUS RAM: 32GB Ripjaws @ 3600MT Mus: Logitech G502X Matta: Steelseries QcK Heavy Tbord: Logitech MX Mech Mini Lurar: DT1990 Pro OS: Win10Pro AI: Tascam 20x20 Monitorer: Yamaha HS7 Router: Wyse 5070 @ opnsense WIFI: Ubiquiti U7 Pro Switch: Zyxel 2.5Gbit. Citera när ni svarar! :)

Permalänk
Medlem

Hmm vet inte men har lagt märke till att special utgåvor brukar stå "fullbokat" när man kollar på vissa spel långt i förväg någon form av koll borde de ju ha. Står "Tillfälligt fullbokad" nu på webbis.

Själv bokade jag på steam igår, grundutgåvan bara, man skulle visst få något speciellt om man förbokade

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Hmm vet inte men har lagt märke till att special utgåvor brukar stå "fullbokat" när man kollar på vissa spel långt i förväg någon form av koll borde de ju ha. Står "Tillfälligt fullbokad" nu på webbis.

Själv bokade jag på steam igår, grundutgåvan bara, man skulle visst få något speciellt om man förbokade

Utgåvan jag pratar om går inte längre att hitta på webhallen, ultimate edition, förr stog det ”fullbokad” även på denna.

Visa signatur

Chassi: Fractal Meshify Skärm: LG C2 oled GPU: 6950XT CPU: 5800X3D SSD: 480GB, M2 3TB PSU: Dark Power Pro 1,5KW Mobo: TUF GAMING X570-PLUS RAM: 32GB Ripjaws @ 3600MT Mus: Logitech G502X Matta: Steelseries QcK Heavy Tbord: Logitech MX Mech Mini Lurar: DT1990 Pro OS: Win10Pro AI: Tascam 20x20 Monitorer: Yamaha HS7 Router: Wyse 5070 @ opnsense WIFI: Ubiquiti U7 Pro Switch: Zyxel 2.5Gbit. Citera när ni svarar! :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wh1spY:

Utgåvan jag pratar om går inte längre att hitta på webhallen, ultimate edition, förr stog det ”fullbokad” även på denna.

Kan du hitta den under ditt kontos orderhistorik?

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Kan du hitta den under ditt kontos orderhistorik?

Bokningen ligger kvar, men artikeln finns ej, därav att jag från början hörde av mig till Webhallen.

https://www.webhallen.com/se/product/341320-S-T-A-L-K-E-R-2-H...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Såg detta nu på utvecklarnas hemsida, känns ändå oroligt att inte hört nått alls från Webhallen.

”If you’ve already bought any physical edition of S.T.A.L.K.E.R. 2, it will be delivered to you on the release date of the game by the retailer/shop through which you placed an order. You’re totally fine.”

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wh1spY:

Hello Stalkers!

Bokade som säkert många andra för 3 år sedan Stalker 2 via webhallen.

Hörde för några månader sedan av mig till Webhallen ang. min order eftersom jag märkt att dom tagit bort den fysiska ultimate edition på hemsidan. Fick dock till svars att jag kunde vara lugn.

Nu två dagar innan släpp, fortfarande ingen ny info..
Börjar ana det värsta, det blir ingen leverans..

Någon mer i liknande sits?

Otroligt j*vla dåligt om dom nu två dagar innan släpp kommer meddela att dom inte kommer fullfölja ordern… En butik som inte får några mer ordrar av mig isåfall…

Nej då dom meddelar inte två dagar innan utan dom väntar till dagen innan med att meddela att dom inte får in den, bättre service är nog svårt att hitta.
Bästa är att jag precis som du hört av mig för någon vecka sen för att höra vad som gäller och fått samma svar.
Hade dom inte suttit och blundat och istället hört av sig i tid så hade man ju på sig att förboka en reprint via game-legends.de fram till 10 nov eller runt omkring där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rakl:

Nej då dom meddelar inte två dagar innan utan dom väntar till dagen innan med att meddela att dom inte får in den, bättre service är nog svårt att hitta.
Bästa är att jag precis som du hört av mig för någon vecka sen för att höra vad som gäller och fått samma svar.
Hade dom inte suttit och blundat och istället hört av sig i tid så hade man ju på sig att förboka en reprint via game-legends.de fram till 10 nov eller runt omkring där.

Webhallen är riktiga vider som gjort så...vet någgon om det är värt att kontakta GSC direkt? Kunde inte sagt det bättre själv, "bättre service går inte att hitta".