Följ Black Week på SweClockers

Klocka, tangenbord, chassi, actionkamera säljes

Permalänk
Medlem

Klocka, tangenbord, chassi, actionkamera säljes

Halloj!

Rensa lite här hemma och hitta lite saker som jag tänkte se om någon vill ha.
Kan både skicka samt mötas upp kring Stenungsund alt när jag jobbar kring Göteborg (Torslanda).
Alla priser är satta utan stenkoll på värde, så bud är välkommet samt paketpris

Galaxy watch 5 pro 4G:
Knappt 1 år gammal, funkar kanoners och i bra skick.
Aldrig testat 4g på den men ska finnas.
Laddare följer med men har ej kartong eller så kvar.
Prisidé: 800 kr

Xiaomi Mi Action Camera 4K YDXJ01FM:
Ett par år på nacken, mest använd vid dykning och snorkling (i kamerahus).
Funkar galant men blir inga proffsbilder men kul grej att ha helt okej bilder.
kan även skicka med dykhuset som man sätter på huvudet om så önskas.
Prisidé 400 kr

deltaco gam-075:
Mekaniskt litet tangentbord som funkar som det ska.
Hittades längst in i gömmorna men verkar funka prima vid test, ansluts via usb-c.
Prisidé: 100 kr

razer cynosa chroma:
Helt oanvänt och ligger kvar i förpackning där det legat något år.

Gammalt coolermaster mini-itx chassi som stått länge.
Tror det är något elite 120 men inte helt säker.
Kanske funkar bra till något serverbygge eller till tvn.
5.25 platsens "lucka" saknas.

steelseries arctis 7:
Äldre trådlösa lurar som funkar galant, ingen blåtand och osäker på årgång.
Prisidé: 400 kr.

Lite Sleevade kablar till chassi, till moderkort och till grafikkort (tror jag).
Bortskänkes.

Lite offtopic men har en dyktub "knubbig" 12 liters på 200 bar om någon gillar att dyka här.
Behövs trycktestas.
Prisidé 400 kr.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Tjena! Vad är det för färg på watch 5 pro? Finns kvitto?

Permalänk
Medlem
Skrivet av svintooo:

Tjena! Vad är det för färg på watch 5 pro? Finns kvitto?

Tjena!
Det är Titanium Grey på den (hade tydligen för många bilder i annons så den kom inte med).
Klockan är köpt från halebop så ska nog kunna hitta kvitto där

Visa signatur

| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Tjena!
Det är Titanium Grey på den (hade tydligen för många bilder i annons så den kom inte med).
Klockan är köpt från halebop så ska nog kunna hitta kvitto där

Ah, okej. Jag ska ev byta till iphone (tjänstelur), men har Android idag och saknar en smartwatch. Berkar som det finns workarounds för att få den att lira med iOS. Men med det sagt och osäkerheten i det så börjar jag med ett bud på 600 kr. Full förståelse om du anser det väl lågt. Men det är ju en start i vart fall 😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av svintooo:

Ah, okej. Jag ska ev byta till iphone (tjänstelur), men har Android idag och saknar en smartwatch. Berkar som det finns workarounds för att få den att lira med iOS. Men med det sagt och osäkerheten i det så börjar jag med ett bud på 600 kr. Full förståelse om du anser det väl lågt. Men det är ju en start i vart fall 😀

+ Frakt förstås

Permalänk
Medlem
Skrivet av svintooo:

Skrivet av svintooo:

+ Frakt förstås

Aah förstår dilemmat där, har dålig koll på ios men funkar det med 4g och ios? Kunde inte koppla upp 4g med min pixel telefon för det inte var samsung med comviq.
Vet inte om du tänkt använda 4g men tänkte jag nämner iaf.

Fått en intresserad via pm men blir det inget där så kan jag överväga ditt erbjudande, absolut

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Aah förstår dilemmat där, har dålig koll på ios men funkar det med 4g och ios? Kunde inte koppla upp 4g med min pixel telefon för det inte var samsung med comviq.
Vet inte om du tänkt använda 4g men tänkte jag nämner iaf.

Fått en intresserad via pm men blir det inget där så kan jag överväga ditt erbjudande, absolut

Nä 4g hade jag bog spontant inte tänkt använda, men tack för info!

Permalänk
Medlem
Skrivet av svintooo:

Nä 4g hade jag bog spontant inte tänkt använda, men tack för info!

Aah tänkte jag nämnde det

Klockan såld nu dock.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Aah tänkte jag nämnde det

Klockan såld nu dock.

PM om tangentbordet.