Rensning, äldre mobo, cpu, ram, fläktar, kringutrustning och Nokia N-gage.
Hej!
Har en annalkande flytt och behöver göra mig av med grejer som har samlat damm under en längre tid. Allt har fungerat vid byte till nyare delar men har inte testats sedan dess. Tar bud på allt och föredrar hämtning i Göteborg och/eller större köp/paket. Förbehåller mig rätten att välja köpare eller inte alls. Endast ett moderkort kan skickas då jag bara har en mobokartong. Kvitto finns nog för det mesta men hittar nog inte för de äldsta grejerna.
ASUS PRIME Z270-P LGA 1151
Intel Core I7-7700K
Noctua processorkylare Noctua NFA9 92mm, fäste på kortet ovan.
Gigabyte GA-970A-UD3 (AM3+)
Corsair dominator CL8 1600Mhz 2x3 GB
Corsair vengeance CL9 1600Mhz 4 GB
AMD Phenom II X4 965 3.4 GHz Quad-Core CPU Processor
Seasonic M12II-520 EVO FDB, 520W PSU, modulärt. De flesta sladdar finns.
Fractal Design silent x2 80mm
Noctua NF-F12
Cooler master Hyper 212. Ersatt med Noctuafläkten ovan men original finns.
X-bracket för montering.
MSI MAG CoreLiquid 360R V2 (3x120mm) vattenkylning. Nytt och oöppnat, fick som ersättning för V1 som strulade, men gick tillbaka till luftkylning.
Steelseries Apex M800 tangentbord, två stycken. Första tangentbordet felfritt och har kvar en låda med extra knappar som CMD och två ALT. Finns även gummipluppar för att höja tangentbordet fram. Andra behöver byta keycaps W och vänstra CTRL då en sida på plasten på insidan av keycap har gått sönder, går att använda men kommer lättare ur när man trycker från ett visst håll. Testat alla knappar. Knappen "Å" behöver ibland tryckas igen för att Å ska komma fram. I övrigt fungerar resterande utan anmärkning.
Dlink dir 615 router.
Om någon samlare finns där ute så finns även en N-gage.
N-gage med laddare, färgsläpp på den gröna baksidan. Saknar batteri och ej testat. Alla spel med original box och instruktioner.
Spel som finns: Rayman 3, Call of duty, Ashen, FIFA 2004, Sonic N, Tomb Raider, Asphalt Urban GT, Spider man 2, Tony hawk's pro skater, Motogp, Red faction, Colin McRae Rally 2005, The Roots Gates of Chaos, Pandemonium! x2.