iPad Mini 6 Space Gray 256GB WiFi + Apple Pencil 2

Permalänk
Medlem

iPad Mini 6 Space Gray 256GB WiFi + Apple Pencil 2

Hej!

Dags att sälja min iPad Mini 6 och min Apple Pencil 2, iPaden är köpt i slutet av 2021 och har 256 GB lagring och är i färgen rymdgrå.

Den är i fint skick men lådan saknas och jag säljer den som paket tillsammans med pennan och jag tycker nog paketet är värt minst 3500 kr men annars är det bud som gäller. Affär görs på plats i Stockholms innerstad.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr Kan hämta upp ikväll om det passar dig
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Hej. Jag kan inget om apple, men dottern önskar sig en ipad och penna för att rita i programmet procreate. Är detta nått denna skulle funka till?

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, 5700x3d, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Asus RTX 4070 Dual White OC, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Seasonic G12 GM-850, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosse78:

Hej. Jag kan inget om apple, men dottern önskar sig en ipad och penna för att rita i programmet procreate. Är detta nått denna skulle funka till?

Är tyvärr inte speciellt insatt i ritprogram mm så någon som har bättre koll får gärna svara, vad jag kan hitta på Google så fungerar det men iPad Mini är en ganska liten skärm jämfört med andra vilket begränsar ritande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Är tyvärr inte speciellt insatt i ritprogram mm så någon som har bättre koll får gärna svara, vad jag kan hitta på Google så fungerar det men iPad Mini är en ganska liten skärm jämfört med andra vilket begränsar ritande.

Ok! Jag testade att rita upp storleken på ett A4 nu och dottern tyckte det var för litet. Tack för svar dock!

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, 5700x3d, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Asus RTX 4070 Dual White OC, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Seasonic G12 GM-850, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

Oj jag hade nog inte heller insett hur liten en iPad mini är. Och hade också planen att ha som ritplatta.

Jag drar tillbaka mitt bud

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr Kan hämtas imorgon (Tisdag) eller senare i veckan!
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 100 kr Hämtar
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 300 kr Hämtar
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad