Permalänk
Medlem

New Nintendo 3DS XL

Jag söker en New Nintendo 3DS XL i gott skick. Det vore ett stort plus om originalförpackning och tillbehör finns kvar, men det är inget krav – jag är öppen för alla erbjudanden.

Har du spel till konsolen är det också av intresse!

Skicka gärna bilder och en beskrivning av vad du har att erbjuda, så tar vi det därifrån. Jag kan hämta eller ordna frakt beroende på överenskommelse.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

https://gameshop.se/product/spel/nintendo-3ds/hardvara-ninten...

Har detta, kan släppa det för vad jag köpte det för, 2000kr med "tillbehör" (har original laddaren) levereras helt utan spel då jag köpte det begagnat och den digitala versionen av Majoras Mask 3DS är försvunnen i formateringen som följde med original.

Du kan få köpa till Ocarina of Time 3DS för 150kr (skada i fodralet från en penna, därav lågt pris) och Majoras Mask 3DS för 450kr

Eller som paketpris 2500kr inklusive spårbar frakt med Postnord

Visa signatur

R7 5800X3D / RTX 4070 / 32GB Ram / 1 + 2 TB M.2 SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Glömde skriva skicket på konsolen, suttit skydd på både konsolen och skärmarna, har för mig att skyddet sitter kvar på skärmarna, kollar upp det om du är intresserad men den är i helhet väldigt bra skick för sin ålder och sparsamt använd och har fortfarande suverän batteritid, sist jag hade igång den hade den legat 1+ år oanvänd och hade ändå 80% batteri kvar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nämen se där @Oliver91, det låter väldigt intressant. Om du skicka över lite bilder i PM till mig så kan vi säkert lösa något, är intresserad utav både spel och konsollen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Warcaith:

Nämen se där @Oliver91, det låter väldigt intressant. Om du skicka över lite bilder i PM till mig så kan vi säkert lösa något, är intresserad utav både spel och konsollen!

Hör av mig efter jobbet med bilder

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad