Inet frågar SweClockers – hör julgodis hemma framför datorn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av oooskar:

Jag brukar använda en tekula när jag äter chips vid datorn:
<Uppladdad bildlänk>

Satt alldeles för länge och funderade på varför och hur tanken kom till att göra te på chips, innan tanken gick ett varv till i huvudet och jag förstod att du behöll dina chips torra när dessa inmundigades!

Permalänk
Medlem

Frågan gällde ju specifikt julgodis och det är inget jag köper hem, så kan inte fråga på pollen

Godis överlag äter jag relativt sällan vid datorn men det händer väl… nötter o smågodis o sånt kan man ”dricka” försiktigt ur en mugg om man inte vill kladda.
Försöker dock med flit låta godiset ligga kvar i köket och så springer jag o hämtar en munsbit då o då istället. Man rör sig mer o godiset räcker längre

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Vilka drops har det varit? Har helt missat streamen?

Permalänk
Skrivet av Dinkefing:

Vilka drops har det varit? Har helt missat streamen?

https://www.inet.se/kampanj/9632/dk?sortColumn=release&sortDi...

Visa signatur

//

Permalänk
Medlem

Allt vid datorn, har inte haft ett köksbord på 14 år.

Permalänk
Medlem

Såg typ början. Gjorde annat och sen glömde jag bort det.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2025? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

Jag är så jädra glupsk att jag inte låter minsta smula/droppe komma undan, så ingen risk för kladd på/i/vid datorn.

Visa signatur

Laptop: Dell Latitude E7270 | 12,5" FHD IPS | i5-6300U | 16GB RAM | 500GB SSD
Laptop: MacBook Air 13"
NUC: Intel i5-4250U | 8GB RAM | 250GB SSD

Permalänk
Medlem

Jag äter godis vid datorn men inte mat. Torkar av datorbordet med disktrasa dagligen och tvättar armarna varje kväll innan jag ska spela. På så sätt så kan ens musmatta se i princip likadan ut, och kännas likadan, under en väldigt lång tid!

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)