ASUS ROG Strix GeForce RTX 4090 White Edition OC

Permalänk
Medlem

ASUS ROG Strix GeForce RTX 4090 White Edition OC

Säljer mitt ASUS ROG Strix GeForce RTX 4090 White Edition OC eftersom min vision om att fastna i spelträsket aldrig blev av. Inköpt i juli 2023 från Komplett (Kvitto finns). Jag har dock ej kvar mer av kartongen än den vita lådan. Lite osäker på exakt vad av extrasakerna som följde med som jag har kvar heller då det blev lite rörigt i samband med en flytt.

Kortet finns idag i Gävle men om intresse finns kan jag ta med det strax söder om Södertälje 22-26 december.

Jag tänkte att vi kör en budgivning från 15000 så ser vi var vi hamnar. Jag kommer behöva köpa ett nytt kort så har ni något i prisrangen 3-7000 så säg till så kan jag ta det och pengar. I den bästa av världar är kortet vitt :).

Sätter endast avhämtning p.g.a. värdet och eventuellt byte men kan tänka mig att skicka om det är vad som krävs.

Tänker att jag låter den ligga uppe ett par dagar och ser vad det blir för intresse men initialt så känner jag att om jag får någon/några tusenlappar över så stänger vi ganska snabbt då det känns som det är däromkring 4090 ligger idag.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 15 000 kr Hämtning i Södertälje. Har även ett Gigabyte Vision 3070 OC om det är av intresse.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Nytt bud: 16 000 kr 16000 + upphämtning :)
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 16 500 kr Hämtar i Södertälje. Har ett 3080ti för eventuellt byte
Visa signatur

| R9 7950x | Seasonic Prime TX 1000 | 64GB | RTX 4090 STRIX
| 2x Xeon E5-2697v3 | Corsair HXi 1000 | 64GB | RTX 3080ti

Permalänk

Har ett Geforce RTX 4070 Super i vitt, ej använt! Går i tankar att kanske uppgradera istället för att köra på det men är ännu osäker.
Är intresserad över att höra vad du tänkt i mellanskillnad, om du nu skulle vara intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gsuschryst:

Har ett Geforce RTX 4070 Super i vitt, ej använt! Går i tankar att kanske uppgradera istället för att köra på det men är ännu osäker.
Är intresserad över att höra vad du tänkt i mellanskillnad, om du nu skulle vara intresserad.

Halloj! Svårt att säga eftersom det är så många gfx i utbyte nu och jag måste erkänna att jag inte är så värst inspelad på begagnat-marknaden. Men jag vet att jag bjöd in till detta i min annons så jag får kika lite vad de går för men det är ung. där jag kommer lägga mig vad det nu är för kort man sitter på. Sedan exakt hur man kommer fram till det är väl iofs inte självklart men vill väl mest säga att jag tänkte räkna med att dra av en skälig/vettig summa från priset.

Jag kan kika lite imorgon och speca vad jag tror är skäliga "inbytespriser" och sen får ni väl rätta mig om jag är ute och cyklar.

Permalänk
Medlem

Hej alla!

Jag inser att jag tagit mig lite vatten över huvudet när jag skrev igår att jag skulle uppskatta vad jag kan tänka mig betala för korten ni kan tänka er att byta så vi tänker om lite.

Ni som har kort att byta buda ett pris med kort och skriv sedan vad ni vill ge om ert kort är en del av budet. Skriv gärna om kortet är vitt då så jag vet då det är ett litet plus i kanten. Man kan se det som att jag är lat och inte orkar ta reda på priser eller att det är bättre att ni bestämmer vad ni vill ha för era kort om de blir en form av delbetalning för mitt 4090.

Tex. 16000 utan kort, 14000 inkl 3080 ti (vitt/svart).

Permalänk
Medlem

10k + 6900 xt gaming Z trio (går ej över 50C under load, dvs låter inget)

Permalänk
Medlem

11000k+ Zotac Gaming 3080ti AMP. Inga konstigheter. Svart.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av minsk78:

11000k+ Zotac Gaming 3080ti AMP. Inga konstigheter. Svart.

11000k kändes lite för generöst. 11k menar jag.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Förslag:
13500kr plus Gigabyte Vision 3070.
Ny kylpasta (Thermal Grizzly Kryonaut) för två dagar sedan.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Hej!

Tack för buden så här långt. Jag har en del att stå i plus resan idag men jag tar med kortet ner och funderar lite över buden idag.

Än så länge leder ju Minsks 16500 bud mot kortet rakt av men mer oklart vilket som känns bäst om jag försöker slå två flugor i en smäll och besparar mig att köpa ett begagnat eller nytt gfx senare.

Permalänk
Medlem

Hej igen

Så jag inte glömmer något eftersom jag troliigen bara släpar med kortet ner. Förutom den där grejen som stabiliserar grafikkortet vad för sladdar ska med egentligen? Försökte googla efter en sån där fin bild där man ser vad som var med i lådan men hittar ingen.

Någon som vet? Är osäker på om grafikkortssladarna kom med moderkortet eller grafikkortet nämligen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patsy_P:

Hej igen

Så jag inte glömmer något eftersom jag troliigen bara släpar med kortet ner. Förutom den där grejen som stabiliserar grafikkortet vad för sladdar ska med egentligen? Försökte googla efter en sån där fin bild där man ser vad som var med i lådan men hittar ingen.

Någon som vet? Är osäker på om grafikkortssladarna kom med moderkortet eller grafikkortet nämligen.

Ska ingå 8-pin till 12HWPWR adapter med kortet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

*12VHPWR

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Byta mot 4080 super och slant till dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FoJe:

Byta mot 4080 super och slant till dig?

Nja, om du inte vill ha en väldigt blygsam summa för det så är det för mycket kort i förhållande till det jag lirar.

Permalänk
Medlem

Hej!

För information har jag skickat meddelande till mrnez och minsk eftersom de ligger bäst till för att se om de har möjlighet att sammanstråla runt julfirandet. Lite olycklig helg men kom på att avhämtning nog blir lättare söderut/stockholmstrakten än gävle och föga förvånande är det just denna vecka jag är nere.

Jsg tog förövrigt med mig hela datorn ner så det är möjligt att se så kortet fungerar på plats om så önskas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patsy_P:

Nja, om du inte vill ha en väldigt blygsam summa för det så är det för mycket kort i förhållande till det jag lirar.

Skriv pm kan vi säkert komma överens

Permalänk
Medlem

Har ett 4060 om det kan funka för herrskapet

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 10 000 kr + Asus ROG Strix 3080 OC vitt + hämtar
Visa signatur

14600k | STRIX 3080 OC White | MSI MPG Edge Z690 | Kraken Elite 280 White | 32GB Corsair Dominator DDR4 3200MHz White | Phanteks AMP 1000W v2 White | Fractal Design POP Air White | SteelSeries Apex 3 TKL | Logitech G305 | Logitech G Pro X Wireless | MSI MAG401QR UW | LG Oled G2 65”

Permalänk
Medlem
Skrivet av noujzz:

10 000 kr + Asus ROG Strix 3080 OC vitt + hämtar

@Patsy_P Lite sen på bollen såg jag nu och avhämtning gällde Sthlm/Södertälje men om kortet inte redan är sålt och mitt bud/kort är av intresse är det bara att skicka PM.

Visa signatur

14600k | STRIX 3080 OC White | MSI MPG Edge Z690 | Kraken Elite 280 White | 32GB Corsair Dominator DDR4 3200MHz White | Phanteks AMP 1000W v2 White | Fractal Design POP Air White | SteelSeries Apex 3 TKL | Logitech G305 | Logitech G Pro X Wireless | MSI MAG401QR UW | LG Oled G2 65”

Permalänk
Medlem

Hej alla! Jag är tillbaks i gävle med kortet idag och håller på att flytta men jag återkommer till tråden imorgon så försöker vi komma i mål.

Permalänk
Medlem

13000 + MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X12GB LHR

Kan hämta/lämna i Gävle.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patsy_P:

Hej alla! Jag är tillbaks i gävle med kortet idag och håller på att flytta men jag återkommer till tråden imorgon så försöker vi komma i mål.

Lägesrapport nu då?

Är ett 3080 Intressant?

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 9800X3D | Arctic Liquid Freezer III 360 | ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi |
| MSI MPG A850G 850W | Corsair Vengeance DDR5 32GB CL30 @6000Mhz |
| NZXT H7 Flow 2024 RGB | ASUS Prime GeForce RTX 5080 OC | Kingston KC3000 M.2 2TB |

Permalänk
Medlem

drar tillbaka budet efter idag, förståeligt hoppas jag

Permalänk
Medlem

Jo, det går lite i halvfart det här. Jag hade hoppats på uphämtning när jag var runt Södertälje. Kortet är urplockat och redo här i Gävle menn han som skulle ha det backade ur pga att kortet var för långt för chassit (sic!). Jag ska skicka det till Minsk är det tänkt, måste bara styra emballage då han budat högst på endast kortet. Jag har bestämt mig för att köpa ett ersättningskort senare. Moderkortets interna gpu får duga så länge.

Permalänk
Medlem

Hej alla

Ber om ursäkt om det blev lite rörigt här och dålig uppföljning. Borde nog ha struntat i möjligheten med inbyte av det gamla kortet. Hursom har Minsk köpt det.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad