ASRock Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming White

Permalänk
Medlem

ASRock Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming White

Hej! Har nu under julledigheten spelat Path of exile 2 så ögonen går i kors. Dags att avyttra möjligheten att vidmakthålla detta beroende.

Kraftfullt, objektivt sett snyggt, grafikkort med utmärkta temperaturer. Har inte hört något coil whine.

Köptes för drygt en månad sedan. Kortet hämtas med fördel upp i Åtvidaberg. Vill köparen ändå ha kortet skickat så tillkommer fraktkostnad + att jag endast garanterar att kortet fungerar utmärkt när det lämnar mig.

Allt gott!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

6500kr hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maniak01:

6500kr hämtar

Hej! Jag har till en intressent i PM sagt att jag är villig att släppa kortet för 7000:-.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fetakniven:

Hej! Jag har till en intressent i PM sagt att jag är villig att släppa kortet för 7000:-.

Hejsan!

Jag förstår, är dock mitt högsta bud just nu.
Nya kort både från amd och nvidia är på gång då föredrar jag att vänta en stund på rätt pris isf.

Tack för klargjorde din ståndpunkt

Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig lägga 7000 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klas255:

Jag kan tänka mig lägga 7000 + frakt

Jag drar iväg ett PM till dig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur