Permalänk
Medlem

Garderobrensning

Endel ddr3 minnen till laptop (nästan alla 4gb), kablar, apple magsafe laddare (vet inte om original eller ej), 3 st macbook pro batterier (ser ut att vara nya men till äldre modell), blandade ddr3 minnen till stationära (flesta ecc och singlar).First and second gen intel cpuer.

Endast hämtning från ekerö idag vid intresse.

Disclaimer: Batterierna såg ut att vara nya och oanvända men jag ansvarar inte för deras funktion, säkerhet eller hantering.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Kan tänka mig hämta några ddr3 minnen. Är någon av cpuerna en i7?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Repair:

Endel ddr3 minnen till laptop (nästan alla 4gb), kablar, apple magsafe laddare (vet inte om original eller ej), 3 st macbook pro batterier (ser ut att vara nya men till äldre modell), blandade ddr3 minnen till stationära (flesta ecc och singlar).First and second gen intel cpuer.

Endast hämtning från ekerö idag vid intresse.

Disclaimer: Batterierna såg ut att vara nya och oanvända men jag ansvarar inte för deras funktion, säkerhet eller hantering.

Läs hela annonsen här

Angående Intel cpuer: är det till stationär eller bärbar dator?

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av silverfisk:

Kan tänka mig hämta några ddr3 minnen. Är någon av cpuerna en i7?

Hej!
Har allt är redan packat så jag har inte möjlighet att checka men jag tror att det var någon second gen i5/i3 och en first gen i7. RAM till PC är 4gb st på dem jag checkade (kan vara vissa 2gb och alla ska vara singlar. Flesta är ECC (buffered) men ska vara vanliga några vanliga med.

Vill helst bli av med allt på en gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Angående Intel cpuer: är det till stationär eller bärbar dator?

Stationär. Se kommentareen ovan med

Inga super cpuer. Den "bättre" cpun är en i7 till first gen intel. Second gen cpuerna är enklare i5/i3 om jag minns rätt

Permalänk

Kan komma o hämta. Pm a mig mbl så hör jag av mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Repair:

Stationär. Se kommentareen ovan med

Inga super cpuer. Den "bättre" cpun är en i7 till first gen intel. Second gen cpuerna är enklare i5/i3 om jag minns rätt

Ok, jag har en bärbar dator som tar just 1:a gen Intel Core CPU:er, men då är det inget alternativ. Tack för svaret

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Allt är nu borta och annonsen avslutas

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad