Alla fyndtips från mellandagsrean
Permalänk
Medlem

ASUS ROG Strix RTX2070 Super

Det där med stora garderobsrensningar blir så mycket jobb så här kommer en ensam GPU!

RTX2070S, ASUS ROG Strix RTX2070 Super (8GB) (ROG-STRIX-RTX2070S-O8G-GAMING)
2*8PIN, fräckt med egna fläktuttag och så
Köpt här på marknaden av Lemerok 2023-10 (som köpt på Inet 2020-04).
Har inte kvar kvitto, och det är ju knappast någon garanti kvar fem år senare.
Orginalkartong finns inte men kan skickas i en annan kartong, behåller dock helst kartongen till "rätt" grafikkort om jag skall sälja det någon gång i framtiden.

Budgivning som gäller, annonspriset mer som riktmärke (inte som köp-nu alltså)

Användes fram till i höstas och har sedan legat i låda, fungerade finfint när det användes (inte märkt av något missljud eller så).

Avhämtning (Göteborg: Lundby eller Johanneberg dagtid) har företräde men det går att skicka, utan packmatrial väger kort+kartong 1,85kg så räkna med 120kr.

Tänker inte dra ut på det så avslutar när bud mattas av, som längst till kvällen 2025-01-12.

Standardformulering-ett-adam: Jag säljer till vem jag vill, om jag vill (blir det för lite behåller jag det till någon fortnite-dator). Alla bud i tråden, inget i PM. Betalning med swish och +frakt med PostNord om det skall skickas (men, som sagt, avhämtning har företräde)

Jag har köpt mycket här och sålt stötvis (kolla in "Sommarrensnings-annonsen" t.ex.)

/Einar

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 600 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr Köper idag.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 200 kr
Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

2 200 kr

Jag känner mig nöjd med 2200+frakt (eller var det hämta upp? såg något om Stockholm så gissar på frakt) så om det inte dyker upp något mer under morgondagen/tisdagen så avslutar jag på onsdag morgon. Nu är jag dessvärre iväg just på onsdagen så hinner inte skicka innan sista-inlämning men på torsdag skall inte vara några problem att få det på lådan så du i så fall har det innan helgen.

/Einar

Permalänk
Medlem
Skrivet av EinarB:

Jag känner mig nöjd med 2200+frakt (eller var det hämta upp? såg något om Stockholm så gissar på frakt) så om det inte dyker upp något mer under morgondagen/tisdagen så avslutar jag på onsdag morgon. Nu är jag dessvärre iväg just på onsdagen så hinner inte skicka innan sista-inlämning men på torsdag skall inte vara några problem att få det på lådan så du i så fall har det innan helgen.

/Einar

Det låter bra!
Bor norr om Stockholm. Skickar DM med detaljer

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar

Permalänk
Medlem

2200kr, kan hämtas i GBG

Visa signatur

i9-10900ks 5.2 Ghz @ 1.4Vcore, Nvidia RTX 3090, 32GB DDR4 4100Mhz CL15

Permalänk
Medlem

2 200 kr

Skrivet av swecop:

2200kr, kan hämtas i GBG

Hämtare har som sagt företräde så swecop vinner om ingen annan hoppar in innan imorgon bitti-ish.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EinarB:

Hämtare har som sagt företräde så swecop vinner om ingen annan hoppar in innan imorgon bitti-ish.

Känner inte att jag vill buda upp priset mer nu. Så grattis till swecop i detta fall

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Känner inte att jag vill buda upp priset mer nu. Så grattis till swecop i detta fall

Super med status, stänger imorgon förmiddag och skulle swecop dra sig ur eller så är du tvåa!

Permalänk
Medlem
Skrivet av EinarB:

Super med status, stänger imorgon förmiddag och skulle swecop dra sig ur eller så är du tvåa!

Hej,

Brukar ej hoppa in och kapa andras trådar men kan inte låta bli i detta fall, i välmening!
Märklig budgivning må jag säga…Tycker du kan sälja till brott och straff. Du skriver ju att du känner dig nöjd med 2200 kr + frakt. Just my two cents.

Visa signatur

Desktop: ASUS ROG Maximus XII APEX Z490 | Intel i9-10850K 5.2Ghz | G.Skill 32Gb Trident Z Neo | MSI GeForce RTX 4080 Super 16Gb Suprim X | Phanteks 500A | Seasonic PX850W Platina | Fury Renegade 2TB | Samsung 980 Pro 1TB | NZXT Kraken Z73 | Monitor: Alienware AW2721D 27” IPS QHD 240Hz | Varmilo VA88M TKL | Ducky One 2 Mini MX Silent Red | HyperX Cloud II | SteelSeries Rival 600 | XBOX Series X | Console: XBOX One Elite Series 2 Controller | Mobile: Apple iPhone 15 Pro Max 256Gb Blå Titan | TV: LG 65” OLED65C35LA EVO 4K | Laptop: Acer Predator Helios 16” / 2560 x 1600 / Mini-LED / 250Hz / Intel i9-13900HX / DDR5 32Gb 5600Ghz / 2Tb / NVIDIA RTX 4080 12Gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av swecop:

2200kr, kan hämtas i GBG

Kortet är ditt om du fortfarande är intresserad, skickar DM med detaljer så styr vi upp upphämtning i veckan.

Skrivet av Hamdog:

Märklig budgivning må jag säga…Tycker du kan sälja till brott och straff. Du skriver ju att du känner dig nöjd med 2200 kr + frakt. Just my two cents.

Förstår din tanke, mina är såhär
- Jag var nöjd med prisnivån 2200kr och kände inte att jag behövde vänta ut att det blir mer
- Jag var tydligt i annonsen att avhämtning har företräde, kunde kanske förtydligat med något liknande "för att frakt skall vinna skall det vara med än 123kr mer än avhämtning" men en sådan "regel" blir också fel.
- Jag tycker jag var tydlig mot brott med att jag väntade in en dag till om någon annan budar "över"

/Einar

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är rimligt att man prioriterar avhämtning så man slipper trasslet med att paketera och posta. Jag och Einar hade en dialog i DM också utanför denna tråden. Känner mig inte felbehandlad

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad