SweClockers klassiska musmattor återvänder!
Permalänk
Medlem

Garderobsrensning

Hittade följande i garderoben nu när jag ska flytta utomlands.
Jag ska lämna ifrån mig lägenheten på fredag, så låga priser på det hela.
Allt är funktionstestat för två år sen och har sedan dess bara legat i garderoben.
20kr per grej, men endast avhämtning i Hässelby Villastad (undantag specificerat).
Där specifika AC adaptrar behövs är det inkluderat.

Trådlösa router:
Technicolor TG799Vac Xtream
Asus RT-N56U
Linksys WAG-120N

Ubiquiti Edgerouter X (med PoE PSU)
Ubiquiti AP AC Lite (med PoE PSU) (kan skickas för 50kr plus frakt)

Logitech Dinovo Edge (med usb adapter, ladd-docka och AC adapter)
Logitech Harmony Ultimate (kan skickas för 50kr plus frakt) - ***uppdatering*** - upptäckte att ladd-docka för fjärrkontrollen saknas, så jag ändrar den till Skänkes mot upphämtning.

Fractal Prisma AL-18 PWM - Dubbelpaket - två paket säljes var för sig.

Apple Universal Dock för 30 pin iPod (kommer med oanvänd sladd, oanvänd kontroll och alla inkluderade adaptrar) (kan skickas för 50kr plus frakt)

PS4 kamera

Samsung EP-P5200 - trådlös laddare för telefon och Samsung klocka (endast själva laddaren)

Blue Yeti

4 styck DDR3 So-dimm. 2 st 2gb - 2 st 4gb

Först till kvarn.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar fractal fläktar och ps4 kameran

Permalänk
Medlem

Köper gärna Blue Yeti och hämtar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

Köper gärna Blue Yeti och hämtar.

Jag kan ta allt som är kvar förresten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

Jag kan ta allt som är kvar förresten.

Perfekt! Då var det ju löst. Skrivet dm.

Permalänk
Medlem

Är Technicolor routern från Telia så kan det vara bra att kolla om den måste skickas tillbaka till dom eller inte, innan du säljer den.
Fick du tex hem den när du beställde ett Telia abb som du har kvar, så kanske den måste tillbaks om du säger upp abbet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Är Technicolor routern från Telia så kan det vara bra att kolla om den måste skickas tillbaka till dom eller inte, innan du säljer den.
Fick du tex hem den när du beställde ett Telia abb som du har kvar, så kanske den måste tillbaks om du säger upp abbet.

Uppskattar tanken, och du har helt rätt att den är från Telia, men lång historia kort så hamnade jag i bråk med Telia, och vi landade på att jag kunde behålla den som del av kompensation.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad