Vilken alkoholfri dryck dricker ni just nu?

Permalänk
Medlem

Varm choklad, gjord på Valrhona, grädde och mjölk.

Visa signatur

“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends upon his not understanding it!”

Permalänk
Medlem

Sanbitter

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vit monster

Permalänk
Medlem

Vatten

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Pepsi Max.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 2600 Mk: ASUS PRIME B450M-A GPU: XFX AMD Radeon RX 6750 XT Core Gaming Ram: G.Skill Trident Z RGB Series 16GB 3200MHzChassi: NZXT H7 Elite Nätagg: NZXT C750 750W v2Hd: Kingston SSDNOW A1000 240GB M.2, Samsung 850 EVO SSD 250GB, Samsung SSD 860 PRO SSD 512GB x 2 Skärm: Acer KG241

Permalänk
Medlem

Hederlig gammal Coca Cola inget sockerfritt skit....

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem

Dr pepper, och koffein fri xgamer green apple blandat med kolsyrat vatten har det varit under dagen.

Visa signatur

Ryzen 7 5700x3d, MSI B450 Tomahawk Max, 2x16 gb kingston reaper rgb 3600 mhz Gigabyte rtx 4060 ti Eagle OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, 2x Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb, 1x Samsung PM9A1

Permalänk

Vatten mycket is och lite citrin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pantburk:

Vodka och passions soda, får gå på öl och turkisk peppar snaps snart
<Uppladdad bildlänk>

Haha fyfan toarullen i hörnet. Alltid redo xD

Permalänk
Medlem

Absolut :)

Skrivet av Luduan:

Haha fyfan toarullen i hörnet. Alltid redo xD

Absolutely Vodka toarulle ln måste finnas till hands:

°° hur kul är det med Coca-Cola på tangentbordet
°° hur kul är det med spilld vodka i knät eller mellan innanlåret?

Nä just det, inte alls kul.

Luduan är alltid ute på Rull... Han Rullar fram.

Visa signatur

Att jaga Krokodil 🐊 med en känd profil gör att internetfakturan blir betald med Stil. 🏖

En dammsugare som Suger och inte är Sugen betyder bara att det är ett dåligt märke utan drag i - Ett felaktigt köp...😃

If you see Rainbows and Unicorns 🦄 in the room, it's changed...You see 'em? 🤣 🤣 Absolutely Vodka. 😊

Permalänk
Medlem

Alkoholfri La Trappe Nillis.

Alkoholfri lager och IPA finns det ju en del, men stout och plain ale är det värre med.
Efter att ha bränt mig lite på alkoholfri Guinness och ännu mer på alkoholfri Leffe (gjorde mig nästan ledsen) provade jag idag en holländsk nollprocentare. Och den var bra! Lite söt, som alkoholfria tyvärr ofta är, men då det är en lite mörkare öl klarade den det.

7 nyktra munkar av 10 möjliga skulle jag nog vilja säga.

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Sonoma, Win 10+11, Linux Mint
***gamla grejor duger***
Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 10; Macbook Pro 2015 16GB RAM 512GB SSD Radeon Mojave

Permalänk
Medlem

Pepsi Max.

Permalänk
Medlem

Ett glas lättmjölk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sunix:

Ett glas lättmjölk

En iskall Monster Energy Drink

Visa signatur

Why would a dragon hoard gold? Because the dragon represents everything that you’re afraid of. What’s embedded in everything you’re afraid of? Absolutely everything that you need to find. Run from what you’re afraid of, run from exactly what you need to find. Dragons hoard gold because the thing you most need is always to be found where you least want to look. What happens if you go after the dragon? - Jordan Peterson

Permalänk
Medlem
Skrivet av s3ns3n:

En iskall Monster Energy Drink

Sitter du och spelar?
Själv försöker jag sova

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sunix:

Sitter du och spelar?
Själv försöker jag sova

Jag ska till jobbet! Det blev en timme mindre sömn i natt, så drycken är välbehövlig!
Edit: Jag hoppas du kan somna snart

Visa signatur

Why would a dragon hoard gold? Because the dragon represents everything that you’re afraid of. What’s embedded in everything you’re afraid of? Absolutely everything that you need to find. Run from what you’re afraid of, run from exactly what you need to find. Dragons hoard gold because the thing you most need is always to be found where you least want to look. What happens if you go after the dragon? - Jordan Peterson

Permalänk
Medlem

[

Visa signatur

Ryzen 3600x | Asus strix b450 -f gaming | G.Skill Flare X DDR4-3200 C14 32gb | Msi 3060 Ti | MP Force510 480gb | 250gb samsung evo | Seagate 1tb | Phantek P400s | Corsair RM650x | LG ultragear 27gl850

Permalänk
Medlem

Haft världens sämsta sömn. Försöker väcka mig till liv med en hederlig riktig red bull innan man tråkigt nog måste iväg

Permalänk
Medlem

Kaffe

Permalänk

En alkoholfri Guinness drack jag igår! Väldigt gott!
Någon som vet vart det finns alkoholfri Newcastle så säg till.

Permalänk

Kaffe och kolsyrat vatten blandat med funlight.

När påsken börjar att närma sig blir det Zeunerts påskmust för hela slanten!

Permalänk
Medlem

Kall Oboy

Permalänk
Medlem

Äpplemust från dotterns träd (är nästan slut) och kranvatten från kylen.
Mvh Paul

Visa signatur

Fractal Design Define R6 Svart, Corsair HX 850, Gigabyte X570 Aorus Elite, Ryzen 9 5950x, Fractal Design Celsius S36, NVIDIA GeForce GTX 1080Ti, G.Skill 32 GB DDR4 3600MHz CL19 Sniper X Urban Camo, Seagate Archive 8TB, Toshiba 12 TB N300, SSD Samsung 500 GB, SSD 1TB WD Black, Asus BluRay extern, Edifier högtalare, Samsung 27¨1440p skärm, Fnatic Gear Read silent, Logitech pro x mus.

Permalänk
Medlem

Nespresso kaffe, Vertuo kapsel, Kahava Ya Congo.

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | AOC 27" AG276QZD2 | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Logitech G Pro X Superlight 2
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Dricker bara alkoholhaltiga drycker!

Permalänk

En klassiker (passar bra till Biltemakorven)

Visa signatur

E-penis: Raven
Tangentbord: LongPlanck

Såld: El Diablo, MakerBox 1.0, MakerBox 2.0, Nucleus, Tetris, Molly

Permalänk
Medlem

Kaffe eller vatten. Läsk är pengarna i sjön.

Visa signatur

R&D Elektronik & Radioingenjör

Permalänk
Medlem

Dricker generellt Loka Crush på helgerna när jag vill ha något annat än vatten. Bästa smakerna är Päron och Smultron. Även mango/ananas är fin men passar bättre sommartid. Har det istället för läsk. Köper läsk också, men håller det till speciella tillfällen för att hålla nere på intaget.

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 9070 XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Monster Energy Ultra
vit eller blå. Provar alltid de nya smakerna men faller ofta tillbaka till dessa två

Visa signatur

Fractal Design Define S | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | i7 7700k @ 4.8GHz | Noctua NH-D15 | Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming | OCZ SSD Vertex3 120GB | Intel 330 120GB | Seagate Desktop 3TB | EVGA Supernova G2 750W | Acer Predator XB271HUBMIPRZ | Optoma Uhd60 + Kingpin 90" | Denon Avr-X3600H | Dali Zensor 5 x2 | Dali Oberon on-wall x2 | Dali Zensor Vokal | Aragon Alto4wall x4| XTZ 99 W12.16 |