Nyheter och notiser

Inga träffar

Recensioner och artiklar

Inga träffar

Diskussionsforum

Inga träffar

Galleriet

Inga träffar

Marknad

Inga träffar

Medlemmar

Inga träffar

Vilken alkoholfri dryck dricker ni just nu?

Permalänk
Medlem

pepsi max. alltid läsk typ. sockerfri.

Visa signatur

Xeon E5450@3.2ghz
9800GTX+

Permalänk
Medlem

Vill slå ett slag för Mariestads alkoholfria Påskbrygd. Mörk och med god smak, inte så söt som alkoholfri öl ofta är. Skulle gärna se den här tillgänglig året om.

7 nyktra påskkärringar av 10 möjliga. (Vilket gör det till en av de bättre alkoholfria, i min mening)

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Sonoma, Win 10+11, Linux Mint
***gamla grejor duger***
Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 10; Macbook Pro 2015 16GB RAM 512GB SSD Radeon Mojave

Citera flera Citera
Permalänk
Redaktion
Nyhetsredaktör

Drack precis upp en kopp kamomillte

Citera flera Citera
Permalänk
Medlem

Gillar Somersby - Sparkling Rose (0.0%) & Briska - Hallon, Vinbär (0,5%).

Lite synd att de bara är 33cl. Man dricker upp dem snabbt.

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk

Tequila

Permalänk
Medlem
Permalänk

Just nu, kaffe.

Permalänk
Medlem

Nja, jag väntar tills det når 100.000 SEK. 🙂

Kom igen Jensen, plocka fram Gordon Gekko i dig:

Permalänk
Medlem

Gordon Gekko har lite rätt.

Säger man att man är hungrig 🍰 efter kunskap / vetgirig DET är det ingen som ifrågasätter.

Men så fort det handlar om (sex) pengar, makt och utveckling av, for lack of a better term, The greedy Greed är det alltid någon socialdemokrat som vaknar till liv och anser att förstöra ska vara för alla. :/ 😑

Om en japan lär sig spanska på 3 månader då håller alla med honom (som sig bör). Men startar han upp ett vinstdrivande bolag på ett halvår dyker folk upp med greedy kritik... :/ 😑 OFTAST i alla fall...

Visa signatur

Att jaga Krokodil 🐊 med en känd profil gör att internetfakturan blir betald med Stil. 🏖

En dammsugare som Suger och inte är Sugen betyder bara att det är ett dåligt märke utan drag i - Ett felaktigt köp...😃

Hon vet säkert mäst vad som kan va' bäst, o hon talar som en läsarpräst. 😊 Absolutely Vodka. 😊 I en båt ⛴ vi for. 😊

Permalänk
Medlem
Citat:Skrivet av SmekusNamnus:

Öl under 5% räknar jag som alkoholfritt.

Skall ja säga till poisen nästa gång de stoppar mig.
Ja dricker bara mellanöl så jag får köra bil