Permalänk
Medlem

Novell hacking

Lunarstorm är blockerat på min skola finns det ngt sätt att komma förbi det??? Det är Novell Bordermanager 3.7

Permalänk
Medlem

Finns nog en orsak till att dom blockat det..

Permalänk

Klart att det finns....
gå på en anonomys proxy sida
de har tagit bort spärren nu, för man kom förbi ändå
så därför minns jag inte sidan länge..
www.safeproxy.com ?

Visa signatur

Abit nf7-S 2.0 xP1800@XP3000
Peltier Kyld. Gf440MX 8000 Poäng I 3DMark 2001

Permalänk
Medlem

sidan funkar inte, det var .org men dom ska ha betalt på den sidan. finns inga som har en sådan gratis tjänst???

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tr4nc3m4573r
Klart att det finns....
gå på en anonomys proxy sida
de har tagit bort spärren nu, för man kom förbi ändå
så därför minns jag inte sidan länge..
www.safeproxy.com ?

Permalänk
Medlem

Tips: Lägg ner LuNaJ - The ultimate fjortis site.

Visa signatur

Luxman L-430 | Dynaudio Audience 42 | Nuforce Udac

Permalänk
Medlem

Har googlat i en halvtimme men inte hittat ngn gratis tjänst som funkar.

Permalänk
Medlem

?????? .. att lunar inte kan stängas ner nån gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan du inte bara sitta på lunar hemma och ägna dig åt skolarbete istället?????????? Att de blockat lunar är ju för att det sabbar för studenterna, för de gör inget vettigt på lektionerna, och för att det drar bandbredd för andra när det sitter 200 fjortisar och uppdaterar listen uppe till vänster för att se om de fått gästboksinlägg den senaste halvminuten........!!!!!!!!!!!!!!!!! (visst är det irriterande med massa utropstecken och sånt överallt? tack lunarstorm för att ni fixat så alla fjortisar använder det)

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

jag struntar just nu i din åsikt. vill veta om ngn vet hur man kan ta sig in på lunar då administratören blockerat det med hjälp av novell.

Permalänk
Medlem

http://www.stayinvisible.com/

Lunarstorm eller inte. Personligen är jag trött på folk som BARA skriver sin åsikt och inte hjälper till. ENDAST åsikter bör hållas i ÖD-trådar. Men hjälper man till och tillför något i tråden tycker jag att man kan lägga en eller två rader.

Saknar gamla swec.

Permalänk
Medlem

Finns ju som sagt en orsak. Vill eran admin blocka det så tycker jag inte att det finns någon mening att hjälpa dig komma runt detta. Desutom tycker jag att han gör helt rätt att blocka tex Lunar. Du får väll helt enkelt vänta tills du kommer hem.

Visa signatur

"Obay your leader"