Permalänk
Medlem

Inte i 5år

Visa signatur

ERx -> Alltid Trött IWill KK400-RS | Athlon Xp 2000+ | 256mb ddr | 48x cdrw | Samsung dvd | Nec ND-1300A DVD+-RW | GF4Mx440 128mb | Wd 80GB + Ibm/Hitachi 120Gb | Tvkort
"Fascism är den enda ideologin som fungerar" - Koffe

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimmie.p
Det är väl snarare så att vi universitetsstudenter får en större studieskuld hela tiden, leva på nudlar i 5 år är dessutom ingen höjdare ;).

Du måste vara väldigt dålig på att hantera pengar om du inte har råd med bättre mat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chille
jag moddade mitt nätagg igår hade en 12dba papst i mitt förra 300watts nätagg men den lät så mycket så jag fick för mig att installera passiv kylning.

Du måste skämta? Antingen är din fläkt sliten och paj, eller lyssnade du på någon annan fläkt eller har du sjukligt bra hörsel. 12dba är under lövprassel i ljudvolym.

Visa signatur

doh! - Homer Simpson

Permalänk
Medlem

jo men lövprassel får man ju nästan tinitus av

Visa signatur

Workstation: XP1800 | 512MB | 120GB | Rage 128 | 21" CRT | CDRW

Permalänk
Avstängd

Ni grabbar har det bra ni.
En annan jävel ska sitta här hos polarn som jag gjort i ungefär en månad nu sedan farsan slängt ut mig.
Suck, skönt med lov dock, man får vila kroppen.
Sen skulle det vart skönt med en lägenhet, så man finge vila skallen också.
Aja, nog med självömkan

Nu på lovet så ska väll jag sova och försöka fixa min extremt ostabila burk.
Testa agget, kolla om kylningen sitter riktigt, osv.
Lira lite q3.
Föressten äre nån som testat nya MTA 0.2.2? ny skön stunt grej som man kan sitta inne med i höstmörkret.

Visa signatur

[NF7-S 2.0]-[XP2400+ @ 200x10]-[2x Twinmos Winbond 256Mb @ 400Mhz]-[PoV Gf4 4200 8x 128Mb @ 290/610]-[Seagate Barracuda 7200.7 120Gb 8Mb Sata]-[Atx Fulltower]-[ICQ:62744082]-[Http://sYph.ath.cx]

Permalänk
Medlem

Jag bygger ett chassi nu på lovet.
Det är nog det enda jag kommer att hinna med

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem
Citat:

Du måste vara väldigt dålig på att hantera pengar om du inte har råd med bättre mat.

Hehe var mest ett uttryck, men böcker, hyra och allt annat är inte billigt! Man kan tänka sig att vi studenter lever med en bruttolön på 10 000, det är inte speciellt många som lever på en så liten lön. Därtill får vi inget sommarlov då vi måste jobba för att ha råd med bostad samt att vi måste köpa dyra böcker hela tiden. Sedan går man i skolan 8-17, pluggar när man kommer hem och pluggar på helger.

Det är i alla fall ingen dans på rosor om man går in för det...