Permalänk
Medlem

Sony Ericsson Z1010

Någon som vet när denna släpps för försäljning ??

Visa signatur

Simply the best

Permalänk
Medlem

2004 (första eller andra kvartalet) och den släpps nog bara tillsammans med nåt 3G-abonemang.

Visa signatur

Core 2 Duo E6600 2.4 GHz, ASUS P5W Deluxe, 2048 MB DDR2 PC6400, ASUS Geforce 7600 GT SILENT, LG L1980Q (19" TFT 8 ms)

Permalänk
Medlem

Okej den är ju rikigt cool i allafall.....köper nog en skit telefon så länge tills den kommer.

Visa signatur

Simply the best

Permalänk
Medlem

Det är Telia som kommer att erbjuda den först med sitt 3G-abb. Men grejen är att det finns knappast inga telefoner. Inte ens SonyEricsson/Ericsson-personal får tag i telefoner för att testa dem i sina system. Under sen januari var det senaste jag hörde.

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem

Frågan är ju hur snabbt utbyggnade av nätet kommer gå, spela kanske inte så stor roll efter som dom är komplatibla med det gammla. Dock är ju fråga om det är värt att köpa tex en z600 nu eller man skall köpa en äldre billigare och lägga ut pengarna senare i sommar på en 3g telefon. som tex z1010

Visa signatur

Simply the best

Permalänk
Medlem

har köpt en z600 nu..blir att uppgradera till z1010 om dom har fixat nätet och om jag tycker det är värt att lägga ut pengar på den(dvs bra abonemang)

Permalänk
Medlem

Funderar också på 3g, men de grejjerna som erbjuds idag av "3" suger ganska hårt, speciellt telefonerna.

z1010 verkar vara den första enligt mig, intressanta 3g telefonen, men jag tänker vänta med 3g tills det är tillräckligt bra.

Visa signatur

men ja!

Permalänk
Medlem

ja funderade på den jag med, men nätet lär ju inte vara "klart" förns om jätte länge,, så de blir en Z600 nu iaf

Visa signatur

Ägare av en Z600 ;)

Permalänk

Alla telias kunder blir förfrågade nästa år (i början på året) om de vill byta upp sig till 3g "gratis", då måste man ju dock köpa en telefon också.

Jag tror jag köper en 3g telefon när min kompissar köpern en.

(Önskade mig en z600, fick ingen )

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swejihad
Alla telias kunder blir förfrågade nästa år (i början på året) om de vill byta upp sig till 3g "gratis", då måste man ju dock köpa en telefon också.

Jag tror jag köper en 3g telefon när min kompissar köpern en.

(Önskade mig en z600, fick ingen )

Okej, dom kommer ju vara kompalibla med det gammla systemet så får jag ett bra erbjudande av telia att köpa det, så tror jag helt klart att jag nappar på det lite därför jag är skeptisk till att köpa en allt för dyr mobil just nu. Behöver dock köpa en efter som den jag har inte funka alls......har man ingen fast telefon så känner mej sej ju lite isolerad.......

Visa signatur

Simply the best