Permalänk
Medlem

Minnet i Z600?

Fyller man Z600s minne väldigt snabbt.. men SMS folk i telefonboken mm.

Hur många får det plats i telefonboken?

Hur många SMS får plats i inkorgen ca. innan telefonen säger att minnet börjar bli fullt?

Visa signatur

Ägare av en Z600 ;)

Permalänk
Medlem

altså har du inte en massa bilder, ringsignaler, spel så borde du få in ett par 100 sms.. runt 500 har ja hört i teleboken men det är ju beroende på hur mkt spel osv du har installerat... Skulle köpa mig en sådan idag, va runt på 6 affärer och ingen hade dom.. dom fick in nån gång i januari.. =/

Visa signatur

Ny sign på G

Permalänk
Medlem

Jag har 1234 kb ledigt i min och jag känner inte att jag saknar något...

Permalänk
Medlem

har ca 1500kb bilder och teman..så skulle jag bara få arslet ur vagn och skicka över dom till datorn skulle jag ha ca 1000kb ledigt iaf(har även lite spel och sånt..men du får plats med rätt mycket bara du inte samlar på dig 3x bilder och massa teman)

Permalänk
Medlem

Har också varit i en ca 6 affärer och kollat efter z600:an, ingen hade den inne. Nån som vet nån affär på nätet som har den inne på lager?

Visa signatur

i7 7700K @ 5.0Ghz | Palit RTX 3070Ti | Acer XB271HU IPS/G-Sync

Permalänk
Medlem

aha... så man kan alltså säga att man har det minne som man behöver, och inte som en del säger att de e för lite i den... så man kan alltså ha ganska många meddelanden i inkorgen utan att den behöver vara full?
funderar över detta, eftersom på min gammtelefon får ja tömma jämnt för att den blir full så fort man får ett meddelande typ.. (3310)

Visa signatur

Ägare av en Z600 ;)

Permalänk
Medlem

vet inte exakt hur minnet och sms räknas..men samlar du inte på dig +15bilder och massor av teman så ska det inte vara några problem med utrymme

Permalänk
Medlem

Kan säga det att det är nog inte någon affär i hela landet som har någon förens mitten slutet på januari.......

Visa signatur

Simply the best

Permalänk
Medlem

text tar inte mkt plats

Visa signatur

Ny sign på G

Permalänk
Medlem

yeah WIIIIK skaru köpa din här i stan lr?

Visa signatur

Ägare av en Z600 ;)

Permalänk
Medlem

får c hur d blir MYWER Köper väl den där man ser den först å till hyffsat pric

Visa signatur

Ny sign på G

Permalänk
Medlem

fan va schjysst

Visa signatur

Ägare av en Z600 ;)