Permalänk
Medlem

Ta en titt på min klansida?

Hej.

Jag slog mig igår ner och började på en klansida till en kompis klan. Klanen heter BooM! och spelar Mohaa (Medal of Honor: Allied Assault)

Jag har knappt hunnit någonstans men designen är i alla fall klar. Däremot tror jag att jag behöver finslipa den lite. Det jag själv kan tänka mig att jag borde ändra är den exploderande texten, "BOOM".

Jag skulle också vilja veta hur sidan ser ut i andra webbläsare.

sidan: http://w1.463.telia.com/~u46313060/BooM/Sidan/1.html

tack för hjälpen / Edvard

Visa signatur

Hemsida
Acer Ferrari 4000
"Hardware: the parts of a computer that can be kicked." / Jeff Pesis

Permalänk
Avstängd

hmm, tycker den känns väldigt "Doom 1".. Lite pixligt på nått sätt. Kan inte riktigt sätt fingrett på sidan än men jobba på bara så blir det nog bra !

mvh
Jare

Visa signatur

Sydney > Sverige
[Those where the days gaming] Ioiny Or-lo - ReDevils n' Fusion for life rip -05 ; Namow - TSA n' ReDevils Jedi rip -05:: rDe Chimaera PvPer! Pre-cu veteran

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte om den. Den är ganska mörk och texturen i övre vänstra hörnet blir alldeles suddig. Boom-loggan pasar inte in så bra.

Hmm kan det vara gyllene snittet som spökar? Det känns nämnligen som om själva innehållet hela tiden är för långt ner. Tror det ser bättre ut om du flyttar upp det en bit. Det är ju trots allt mycket viktigare än... eh.. grafiken (vad ska man kalla det).

Sedan märker jag i ie att själva nyhets-texten går lite utanför sin plats och hamnar över den runda plattformen vilket gör det svårt att läsa.

glhf

Permalänk
Avstängd

Fixa URL:en för guds skull! Endast siffror/bokstäver skall användas där. För övrigt ser det ut sådär i Firefox:

Screen

Visa signatur

Eller inte.

Permalänk
Medlem

Väldigt kladdig. Rätt svårt att hitta de man leta efter.

Visa signatur

EOF

Permalänk
Medlem

rosa, pixlig och utan sammanhang... dessutom segladdad som bara den inget högt betyg av mig dvs

Permalänk
Medlem

läsbarhet noll!

Permalänk
Medlem

trodde mitt ie hande krachat

Style det inte för mycket altså inte för mycket advancerat