Permalänk
Medlem

vapochill

Hej, om jag har slut på kylpastan som jag fick me vapon och jag ska byta mb,, vad gör jag då ?
Finns det pasta på kylning.com ? eller andra ställen

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Jag avsäger mig allt ansvar för eventuella stavfel p.g.a för litet dagligt intag av koffein.

Permalänk
Medlem

vem behöver kylpasta när man har vapochill ??? du får nog minus ska du se

Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pytonOrm
vem behöver kylpasta när man har vapochill ??? du får nog minus ska du se

man använder pastan för att få ordentlig kontakt mellan "kylaren" och processorkärnan

edit: och i detta fall också skydda sig mot knodens

Visa signatur

Jag avsäger mig allt ansvar för eventuella stavfel p.g.a för litet dagligt intag av koffein.

Permalänk
Medlem

tackar ibland är man bra smart

Permalänk
Avstängd

Funkar inte AS-5 eller AS-3?

Permalänk
Medlem

Re: vapochill

Citat:

Ursprungligen inskrivet av netrox
Hej, om jag har slut på kylpastan som jag fick me vapon och jag ska byta mb,, vad gör jag då ?
Finns det pasta på kylning.com ? eller andra ställen

Köp från Asetecs hemsida... Det blir mycket billigare...

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-
Funkar inte AS-5 eller AS-3?

Funkar och funkar, det funkar så länge du använder det enbart på kärnan då det leder ström.

Men med följande pastan är att föredra då den klarar mycket lägre tempraturer än AS och inte leder ström

Visa signatur

Jag avsäger mig allt ansvar för eventuella stavfel p.g.a för litet dagligt intag av koffein.