Plocka loss bios-chipet på Abit nf7-s 2.0

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rattmuff
Kan precis som chefnr1 gör, dela med mig av det gratis.

Trevligt värre! Du skulle inte kunna pm'a mig ICQ/MSN så vi kan ta detaljerna? Tack för vänligheten

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chefnr1
jo du har rört till det i bios enligt vad jag förstod av de du skrev men ditt chipp e inte kasst så släng inte de för de går att restaurera eller hotflasha det med nytt bios så de e ingen fara:) menmen de du får av mej kommer nog till dej i morron de ska de göra så långt e de inte härifrån o om ja inte har helt fel för mej så ligger de bios version 23 i den så på med chippet kör en clear cmos o default setting o glöm inte pastan:D så ska du se att den kommer att puttra igång igen;)

Fick det idag och nu funkar min dator fint igen, fyfan vad underbart

Tack så jättemycket Tommy aka chefnr1 Verkligen tack så jättemycket

Jag kastar iväg ett pm till dig strax pro.

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rattmuff
Fick det idag och nu funkar min dator fint igen, fyfan vad underbart

Tack så jättemycket Tommy aka chefnr1 Verkligen tack så jättemycket

Jag kastar iväg ett pm till dig strax pro.

ja va va de ja sa de har varit en salig röra i ditt;) men de va ju roligt att de hjälpte dej:p

Visa signatur

ABIT AN7 v.1.0|xp2400+mobile@241x11,5|L12modd|Corsair XMS BH-5 PC3500 2x256@dualddr|SapphireX800XTPE Extra Teresterial Edition@637/627|2xhdd80+120g|LEVICOMVBL500W|1xvattekylningcpu/nb/syd|1xvattengpu|3d05:6895|3d03:13986 |3d01:24390|super pi 35 sec| MAX OC 3082 mhz dry-ice