Följ Black Week på SweClockers

Cs 1.6 uppdateringsproblem

Permalänk

Cs 1.6 uppdateringsproblem

Hej

Hade tänkt spela lite cs så här på torsdagsförmiddan MEn, en sleten steam uppdateringen vill inte komma till jonte. Fler som har problem?

Permalänk
Medlem

Bara ett testa ett par gånger så löser det sig. Hade samma "problem"

Visa signatur

[size="1"]Windows mest använda kommando: Ctrl-Alt-De1337[/size]

Besök gärna #lekstuga på Quakenet. En bra kanal helt enkelt.

Permalänk
Medlem

hade eler har samma problem... testade förut idag och då funkade det inte, ska testa när jag kommer hem från skolan... hoppas att det funkar då, annars någon som har något tips?

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Avstängd

har samma problem........

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem

Hade samma problem. Startade om datorn så löste det sig

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Avstängd

starta om steam så funka det.

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-

Permalänk
Medlem

överbelastning på servrarna.. håll ut å prova igen senare.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Medlem

har oxå samma problem det är ju inte lite uppdateringar dom har gjort iaf.....

Gamers.nu

Visa signatur

denna signatur är inte vettig, den är inte heller tänkt att ha någon djup filosofisk mening som man kan tro. allt jag vill säga med denna signatur är att jag inte har nånting att skriva.

Permalänk

Fixade steam innan idag, men nu när jag ska in på servrar så får jag bara "Error-verification failed"...

Permalänk
Medlem

jag kan ju inte ens logga in på steam :/

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rejv
jag kan ju inte ens logga in på steam :/

Musik i mina öron

nej men det blir så ibland, testa lite senare bara...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Hedersmedlem

Ta bort filen ClientRegistry.blob då kör uppdaterar den om alltind

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Musik i mina öron

nej men det blir så ibland, testa lite senare bara...

det har vart så ett par timmar nu

EDIT: tog bort .blob filen, nu verkar det funka, tacK!

edit2: nepp, funkar fortfarande inte att logga in....

Permalänk
Medlem

De har fixat nya modeller, ljud, vapen stort sett det mesta utseende mässigt. Kan tänka mig att updaten ligger på ca 100mb gissningsvis

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

hm.. funkade för mig förut ska se om det funkar nu

Visa signatur

Permalänk

hör av er om nån komer in och kan spela

Permalänk
Medlem

min bara står kvar på login rutan....

Permalänk

kan spela på servrar med c-d..

Permalänk
Medlem

woooohoooo!!! kom in! startade steam, stängde av genom ctrl+alt+delete, sen startade jag, och det funkade

Permalänk
Medlem

Uppdatera min kl 06 imorse så jag har kunnat spela hela tiden och komma in. Gillar den nya skarpt men missnöjd med Colten som liknar den i singelspelet grrrrr

Visa signatur

Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

halleluja det funkar

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjarven
De har fixat nya modeller, ljud, vapen stort sett det mesta utseende mässigt. Kan tänka mig att updaten ligger på ca 100mb gissningsvis

De har inte fixat nått sånt alls...
5 meg låg uppdateringen på, ungefär.

Anledningen till att det är segt att hålla på med Steam nu är att det är många som uppdaterar, det är samma visa varje gång dom uppdaterar....Och lika ofta kommer det upp en tråd på Swec om det....

CS-spelare: Om ni tror att Steam är nere eller nått, gå till www.csnation.net och kolla, där står alla nyheter...

Permalänk
Medlem

Dom har pajjat awp :'(

Visa signatur

AMD - Probably the greatest Cpu in the world

Permalänk
Medlem

Efter den här senaste updaten från valve funderar jag seriöst på att sluta spela CS.
Kanske enbart spela som rekreation men att lämna allt vad clanspelande heter.
Känns som att dom enbart tänker ut idiotiska ändringar för att få folk att sluta lira. Jag spelar oftast med AWP'n, som dom nu i mina ögon förstört totalt. Man lägger inte ut så mycket pengar på ett vapen för att i en het situation med många fiender måsta retirera eller döda dom med deagle.
Perkele...

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pez
De har inte fixat nått sånt alls...
5 meg låg uppdateringen på, ungefär.

Anledningen till att det är segt att hålla på med Steam nu är att det är många som uppdaterar, det är samma visa varje gång dom uppdaterar....Och lika ofta kommer det upp en tråd på Swec om det....

CS-spelare: Om ni tror att Steam är nere eller nått, gå till www.csnation.net och kolla, där står alla nyheter...

Öppna ögonen istället helvete!
http://www.steampowered.com/index.php?area=news

Visa signatur

Permalänk
Medlem

update funkar inte för mig heller. Väldigt jobbigt. " The game is currently unavailable, Please try at another time".

Så störande!!!

Permalänk
Medlem

vad har hänt med awp'n?

Permalänk
Medlem

Någon som kan förklara AWp problemet? sitter med login ruta nu och hart gjort i 15 min..

Iaf, när ja håller i awp och sen skjuter ett skott, då byter ja fort som faen till USP eller kniv och sen tillbaka fort..

Går inte detta nu? Hur blir det nu?

Permalänk
Avstängd

hmmf alla vapen har blivit ändrade, lite svårt att förklara men de ligger annorlunda i handen. Börjar likna 1.5 med vapnena förutom att de ser lite mer rassliga ut i 1.6an.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan du förklara AWP changen samt något annat "otrevligt"

Och SKA det stå Game is Currently not avalible gång efter gång?
Blir skogstokig...