Permalänk
Medlem

Några K700 frågor

Har K700 sämre ljud än Nokias 6230? För när jag var inne på en butik och frågade så sa han bakom disken att 6230in hade bättre ljud än K700 när den spelade upp typ mp3 i högtalarn, kan det stämma? Inte kan det vara mycket bättre ljud i 6230in, är det verkligen märkbart?

Går det att använda K700 som en flyttbar hårddisk, så att man inte bara kan flytta över mp3låtar?

Han i butiken sa att han hade icq och msn på telefonen så att han jämt var online, han sa att det kostade inte alls mycket för han betalade bara för hur många kb han tog emot( Kanske en 10 öre för ca 5 kb?), nån här som har testat det? Funkar det bra?

MVH / Jonas

Permalänk

Re: Några K700 frågor

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonas L
Har K700 sämre ljud än Nokias 6230? För när jag var inne på en butik och frågade så sa han bakom disken att 6230in hade bättre ljud än K700 när den spelade upp typ mp3 i högtalarn, kan det stämma? Inte kan det vara mycket bättre ljud i 6230in, är det verkligen märkbart?

ingen uppfattning

Citat:

Går det att använda K700 som en flyttbar hårddisk, så att man inte bara kan flytta över mp3låtar?

JAg är inte hundra och jag orkar inte testa just nu. Men jag har för mig att den bara tar emot såna filer som den kan läsa själv.

Citat:

Han i butiken sa att han hade icq och msn på telefonen så att han jämt var online, han sa att det kostade inte alls mycket för han betalade bara för hur många kb han tog emot( Kanske en 10 öre för ca 5 kb?), nån här som har testat det? Funkar det bra?

Det kallas gprs... funkar alldeles utmärkt

MVH / Jonas [/B][/QUOTE]

Permalänk
Medlem

Re: Några K700 frågor

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Jonas L
Har K700 sämre ljud än Nokias 6230? För när jag var inne på en butik och frågade så sa han bakom disken att 6230in hade bättre ljud än K700 när den spelade upp typ mp3 i högtalarn, kan det stämma? Inte kan det vara mycket bättre ljud i 6230in, är det verkligen märkbart?

Det har ja svårt att tänka mig, även om jag inte kollat själv. Tycker att Nokias polyfona osv alltid låtit crap jämfört med SE.

Går det att använda K700 som en flyttbar hårddisk, så att man inte bara kan flytta över mp3låtar?

Jag har fört över filer som tfnen inte kunde använda.

Han i butiken sa att han hade icq och msn på telefonen så att han jämt var online, han sa att det kostade inte alls mycket för han betalade bara för hur många kb han tog emot( Kanske en 10 öre för ca 5 kb?), nån här som har testat det? Funkar det bra?

Vet inte, är sugen på att pröva själv

Visa signatur

5900X | CH8 | 64GB/3600MHz | RTX4080 | SN850 | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk
Medlem

Okey!

Kostar det nått att använda gprs förutom dom kb man tar emot?

Permalänk
Medlem

Re: Några K700 frågor

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonas L
Har K700 sämre ljud än Nokias 6230? För när jag var inne på en butik och frågade så sa han bakom disken att 6230in hade bättre ljud än K700 när den spelade upp typ mp3 i högtalarn, kan det stämma? Inte kan det vara mycket bättre ljud i 6230in, är det verkligen märkbart?

Går det att använda K700 som en flyttbar hårddisk, så att man inte bara kan flytta över mp3låtar?

Han i butiken sa att han hade icq och msn på telefonen så att han jämt var online, han sa att det kostade inte alls mycket för han betalade bara för hur många kb han tog emot( Kanske en 10 öre för ca 5 kb?), nån här som har testat det? Funkar det bra?

MVH / Jonas

enligt min uppfattning så är nokias telefon bättre ljudmässigt att spela upp mp3or i högtalaren.
grannen har en nokia 6230 o jag k700 så vi jämförde. båda telefonerna är bra.
men jag föredrar k700 iaf.

det andra har jag ingen uppfattning om.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonas L
Okey!

Kostar det nått att använda gprs förutom dom kb man tar emot?

Det stämmer fint, du betalar för hur mycket data du laddar ner/skickar.

Telia tar 20kr/MB

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

En fråga angående Telias gprs:
Hur betalar jag för den mängd data jag laddar ner, dras inget från mitt kontantkort. :S

Skickar dom räkning?

Går det på den "vanliga" telefon räkningen?

Permalänk
Medlem

Filer som k700an tar emot som den inte kan läsa läggs i mappen Övriga Filer.

Och jo, kostnaden för den data du laddar ner med gprs dras från ditt kontantkort. Dock inte direkt på sekunden som med tex sms.

Btw. One hell of a phone!

Visa signatur

//Daniel aka evil_eye
Antec P160W, AMD Athlon 64 3000+/Zalman CNPS7700-CU, Sapphire Radeon 9800PRO Atlantis 128MB/Zalman ZM80A-HP, 1024MB DDR333/400