Viva la CS tråden: tips, disskutioner, problem lösningar mm.

Permalänk

Viva la CS tråden: tips, disskutioner, problem lösningar mm.

Japp tjenahej på er alla cs spelare och jag kan börja med att säja att jag inte ska skrika på er ;), nej jag hade mer tänkt att skapa en tråd enbart om, ja spelet cs.
Denna tråden går ut på att försöka hålla allt/det mesta snack om cs i denna tråden precis som med diablo2 tråden så kanske det inte behövs skapas nya trådar om cs hela tiden och om samma problem om och om igen.

kommer nog titta till tråden lite ibland för säkerhetens skull så det inte spårar ur totalt ;).

så vad väntar ni på? Let the posting begin!

och försök att hålla en trevlig stämning också är ni snälla :D.

Visa signatur

Gillar att skälla på cs nördar.
mer CO-OP till folket!
Amd64 3200+ Abit kv8 guru Radeon AX800pro 256Mb vivo 1024Mb ddr 120gb hdd.

Permalänk
Medlem

vilken drivrutin rekommenderas att köra med om man ska spela cs med ett radeon 9800pro

Permalänk

säjs att cs funkar bäst med gammla drivrutiner så testa någon äldre version av te x catalyst drivisarna, annars rekomenderar jag catalyst 4.9 funkar klockrent på mitt radeon 9700pro iaf.

Visa signatur

Gillar att skälla på cs nördar.
mer CO-OP till folket!
Amd64 3200+ Abit kv8 guru Radeon AX800pro 256Mb vivo 1024Mb ddr 120gb hdd.

Permalänk
Avstängd

catalyst 4.8 har fungerat bäst för mej i alla ogl-spel (cs, d3, cod).

Permalänk
Avstängd

jag brukar få färgglada vägagr och fläckar lite här o var när jag spelar cs med mitt 5200 fx vad beror de på jag kör open gl 800*600 32

Visa signatur

FMBAÖÄ= föreningen mot bortagandet av Öä !
vilka idoter men men nu kommer man itne sittar 24/7 på swec längre !
Btw: sug mig jävla fittor !

Permalänk
Medlem

hax ja har ett sånt kort o kör 1024xnånting och har 32 färga upplösning 100 fps

btw..
hade en polare vars grafikkort pajjade lite så han såg igenom väggar..
räknas detta som wh??

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk

det räknar jag som en jäkla tur iaf

Visa signatur

Gillar att skälla på cs nördar.
mer CO-OP till folket!
Amd64 3200+ Abit kv8 guru Radeon AX800pro 256Mb vivo 1024Mb ddr 120gb hdd.

Permalänk
Medlem
Citat:

vilken drivrutin rekommenderas att köra med om man ska spela cs med ett radeon 9800pro

Jag hade rekommenderat digg att testa de senare Omega drivarna. Finns på www.omegacorner.com

Citat:

jag brukar få färgglada vägagr och fläckar lite här o var när jag spelar cs med mitt 5200 fx vad beror de på jag kör open gl 800*600 32

Nu har jag iofs ATI kort, men jag får exakt samma fel när min overdrive funktion ballar ur. Har du klockat kortet så prova attklocka ner det lite. Kontrollera även att kortet inte blir för varmt.