Permalänk
Medlem

aZZå aZZå Fy FAN va GRyM DAtoR Du hAr... *tihi* DIn Dator äGER JU ANDRaZ zkiT datoRER... *TIhi* Du Och Din fAmiLJ måZte JU vAra JäTTrE RIKA LiKZom... *naaaw*

Visa signatur
Permalänk

Whine, whine.
Smileys åt fel håll för att jag tycker dom gula sakerna är fula ;D

Visa signatur

"Baah, I'm just another sick bastard in this sick world."

Permalänk
Medlem

Ok, en pappa betalar topic, intressant tror jag inte nån tyckte att det var direkt.. Och ett tips, du kan kryssa i "Inga smileys i detta inlägg, tack" istället fö ratt skriva dom åt fel håll.

Permalänk

"blaahblaaah, jag är viktigpetter, jag heter mister perfekt och har inget liv, så jag sitter o whinar på andra". Go jul på er.

Visa signatur

"Baah, I'm just another sick bastard in this sick world."

Permalänk
Medlem

Hmm, ärligt talat? tror du vi bryr oss? Nej!
Admin snälla lås denna
En varning på Sääälen skulle inte heller sitta fel :/

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk

Snälla nån, tror du jag bryr mig?
Admin, snälla, lås så att dom kan sluta gråta, gudars vad jag känner mig elak.

Visa signatur

"Baah, I'm just another sick bastard in this sick world."

Permalänk
Medlem

Skulle vi gråta? Isåfall för din dumhet. Den här tråden handlar ju inte om något mer än om att du är jätte rik. Skryt tråd!

Visa signatur
Permalänk

jag tycker du är otroligt pinsam.

Men grattis till nya datorn iaf.

Visa signatur

Stavfel finns det gott om, men de flesta begriper vad som menas ändå.

Apple MacBook 13.3 Is The Shit !

Permalänk
Medlem

asg!!
morfar tjacka nya glajjer åt mig igår.. tusen tals balubas minst!! så chekkka in glajjerna nu, dom har red stripezz mannen..

Permalänk
Medlem

Alltså jag tycker inte det är så överdrivet.. okej grafikkortet är i saftigaste laget

men varför en S754? S939 är så mycket snabbare ju och den har Dual channel DDR med...

Sen en WD Raptor hade nog suttit fint med där..

Permalänk

Dom hade inte S939 inne i lager då, skulle dröja så länge innan dom fick in, så nöjde mig med 754:an. Var iofs lite bittert, var som inställd på 939:an, men som sagt, har inte så mycke tålamod, o de skulle ta 5-6 veckor innan dom skulle få in tror jag..

Visa signatur

"Baah, I'm just another sick bastard in this sick world."

Permalänk
Medlem

vem vet..... avbetalning på 24 eller 48 månader....

_DÅ_ kan alla med fast inkomst / fast jobb gör så

Som sagt vem vet _OM_ dom köpt den cash eller inte

Visa signatur

Intel i5 12600K | 128 GB DDR4 3600 Mhz
ASUS TUF Z690-PLUS D4 | ASUS TUF VG32VQ 32" 1440p
XFX 6900 XT Merc 319 Black Limited
HP ProLiant DL380p Gen8 | HP MicroServer Gen 8 |
Mikrotik 10 GbE Networking

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IceKey
vem vet..... avbetalning på 24 eller 48 månader....

_DÅ_ kan alla med fast inkomst / fast jobb gör så

Som sagt vem vet _OM_ dom köpt den cash eller inte

det är ganska långsökt i detta fallet känns det som...

Permalänk

Cash blev det, kändes lite tungt att bara lämna över 22000:- sådär.. :/

Visa signatur

"Baah, I'm just another sick bastard in this sick world."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sääälen
Cash blev det, kändes lite tungt att bara lämna över 22000:- sådär.. :/

Förstår det iom att du surt har tjänat in pengarna genom att totalrenovera en villa ^^

Eller var det tungt att veta att dina föräldrar får svälta i en månad pga du tog deras skattade lönepengar och köpte ny dator för?

Eller var det just själva bunten eller påsen med mynt som var tung i handen när du betalade datorn?

Visa signatur

Rehab is for quitters

Permalänk
Avstängd

Äh, han är inte bortskämd. Inte jag heller.
Fick en bubbelpool + en MC av farsan igår.

Visa signatur
Permalänk

haha, inte svälter vi. Vi renoverade villan eftersom vi hade planer på att flytta, så när vi blivit klara sålde vi den för en bra peng, köpte insats i stan o flytta in. Så fick en del slantar över, som en del ska gå till renovering av vissa delar av lägenheten,, en del till bilbyte o sen min andel till datorn (: O bunten i handen, fy faan va de kändes bra o gå runt med den alltså ;D

haha, pundarn, du var ju bortskämd på riktigt

Visa signatur

"Baah, I'm just another sick bastard in this sick world."

Permalänk
Medlem

orka bry sig om han fått datorn av pappa eller inte. Vissa har tur med att pappa betaler andra inte, vi som inte är klarar oss iallafall bättre ute i livet när inte päronen är där o betaler allt.

Alla mina datorer jag haft i mitt liv hmmm 7 st har jag jobbat ihop, precis allt. Inte fått någonting av mina föräldrar.

Grattis till datorn, kommer hålla i 2 år innan uppgradering krävs, kanske bor du inte hemma då och får betala den själv då istället.

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem

HAHAHAHAHHAHA måste jag bara säga, för det där skulle jag inte ge ett öre mer än 7-8 papp!!! Jag betalade cirkus 6 för min... Känn dig hyffsat blåst

ps. hatar pappa-betalar-barn!!! ds.

Visa signatur

Processor: Intel P4 2,53Ghz | HDD: 200gb | DVD: NEC-3500 DVD-rw 16x | Graffe: GeForce FX5200 128mb DDR | RAM: 1024mb DDR |

Permalänk
Medlem

hmmm insisterar med brodrost, vad är poängen med att skryta när man inte har betalt det själv? visst alla här skulle säkert mer än gärna få en liknande dator av sina föräldrar om de blev erbjudna , men jag tycker inte att det är rättfärdigat att skapa em tråd om det. jag klandrar dig inte, var nöjd och njut med din dator, skulle jag själv göra, men snälla blanda inte in ditt sk. svensson liv och din pappas s80, för det är faktiskt totalt ointresant.

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk
Medlem

Fy fan vad meningslös tråd, den handlar bara om en liten fjortis som är stålt över en dator han har fått. Som älskar att skryta, se andras reaktioner och klaga tillbaka. Fattar inte heller varför tråden ligger i denna forumsdelen.
Sen om man ska vara lute smart i sitt datorköp, så köper man snäppet under det värsta eftersom det ligger mycket mycket lägre i pris, men dock inte så långt under prestanda mässigt.

Sen gillar jag inte stilen: Jag har fått en dator för si och så mycket det har inte ni hoppas ni blir avis så jag kan finna lycka.

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...

Permalänk
Medlem

haha sääälen, du måste fan vara mobbad, stackars dig alltså! Hur många här på SWEC tror du bryr sig om din lilla über burk för 21.000 ? inte många, du kan ju räkna dom som skrivit i tråden om hur mycket dom uppskattar den? Tycker du borde ta bort exakt allt som har med detta och göra och be en moderator banna dig från den här sidan!

Tack för mig!

Visa signatur

Jag är jag och du är du?

Permalänk
Medlem

Jag har en Opel kadett 1.3L för 2500:- och en dator

Eller skulle man inte skriva sånt här? Konstig tråd.. =]

Visa signatur

Bomba.nu

i7 950 @ 4ghz | Asus P6X58D-E | Corsair 6GB 1600MHz XMS3 | Asus GTX 770 OC | 50 TB SSD

Permalänk

glädjen över en sak man fått kan vara stor...

Men inget slår känslan över att ha arbetat och sparat tills man fått råd med att köpa det man vill ha! Den känslan är oslagbar!

Permalänk

Säälen: En medelsvensson har inte råd med följande: En dator för över 20k, en s80 från 99, och definitivt inte att byta bil när man väl HAR en s80!

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk

Om vi ignorerar det faktum om vems pengar det är som betalat för datorn, är det då bara jag som reagerar över hur satans dyrt det var? 22.000:- för det där verkar lite saftigt... Vid en väldigt enkel sökning på diverse online-datorbutiker så kommer jag max upp till 17.000:- hur jag än gör, och då är det exakt det du har i din lista. Så jag förstår inte riktigt, du hade inte tålamod nog att vänta på datorn i 2 extra veckor och därför var det värt 5.000:- extra?

Ja om du kan kosta på dig 5.000:- bortkastade pengar på ditt samvete för otålighet så ÄR jag nog avis, precis som du vill. Fast inte av samma anledning antar jag. Inte för att låta som en trädkramare, men finns det verkligen inget viktigare att lägga 5.000:- på här i världen förutom din otålighet?

Bara en tanke alltså...

Permalänk

fan va lyx

Permalänk
Medlem

Blev en rätt rolig tråd det här ändå.
Iaf rolig att läsa.

Visa signatur

|AMD Barton 3200+@2231Mhz
|Zalman ZNPS7000A-Cu|Abit KV7|HIS Radeon 9800Pro IceQ@405/380|1024mb PC-3200|Seagate U5 30GB+Seagate barracuda 200GB|3RSystemAir|Tagan 380W|

Permalänk

småpotatis

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sääälen
haha, inte svälter vi. Vi renoverade villan eftersom vi hade planer på att flytta, så när vi blivit klara sålde vi den för en bra peng, köpte insats i stan o flytta in. Så fick en del slantar över, som en del ska gå till renovering av vissa delar av lägenheten,, en del till bilbyte o sen min andel till datorn (: O bunten i handen, fy faan va de kändes bra o gå runt med den alltså ;D

haha, pundarn, du var ju bortskämd på riktigt

Sitter fortfarande på min skräpburk.
* 3200+ (Barton)
* 1536Mbram
* 9800 XT
* 320 GB HDD

Ja, jag är en sådan som måste ha det bästa. Jag köper nog ny snart. Det är inte pappsen som betalar heller.
Iofs så gav han mig 26 000 att leka med för inte så länge sedan.

Det räknas väl som mina pengar?

Visa signatur