Permalänk
Medlem

Har du låst upp din 3 Mobil?

Tänkte höra hur många som har låst upp eller ska låsa upp sin mobil som dom har köpt under 3s kampanj med kontantkort.

(skrev förkortningen "lr" eftersom "eller" inte fick plats och önskar att inte få några klagomål på detta)

Permalänk
Medlem

Det första jag gjorde. Kanske bra nu om 3 ger mig gratisminuter om jag behåller deras kontantkort?

Visa signatur

iln

Permalänk
Inaktiv

ska men ska ringa upp pengarna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av namnlös
ska men ska ringa upp pengarna

Jag ska också så fort jag har ringt upp minutrarna jag fick, har 41 minuter kvar nu. Nu ringer jag från mobilen instället från vanliga för att minutrarna ska ta slut

Permalänk
Inaktiv

har det nya så jag får gå in i på GSM-tekniks affär eller parterner i gbg om jag nu inte hinner få sålt mobilen som jag hoppas men ingen vill köpa den

Permalänk
Medlem

Jag hoppas på att typ gsmteknik ska kunna ta bort alla 3 saker i telefonen, ska iaf fråga.

Permalänk
Avstängd

Mumien kan iafs det, utan extra kostnad.

Visa signatur

Idiot!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enten
Mumien kan iafs det, utan extra kostnad.

tar dom bort tre logorna gratis?

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Jag ska nog göra låsa upp det om någon månad, guppen i affären lurade på mig ett värdebevis så får vi se hur lång tid jag ha råd med.

Permalänk
Medlem

Varför inte låsa upp den gratis genom Tre?

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Så fort jag får pengar låses min Z1010 upp

Permalänk
Medlem

Skulle vara bra om alla som har köpt en 3mobil, eller så många som möjligt iaf kunde rösta så man kan få sig en uppfattning om hur många som kommer låsa upp och hur många som inte ska låsa upp telefonen.

Själv ringde jag tidigare idag till 3 och han sa att han skulle skicka hem papper till mig.

Permalänk
Medlem

Men de som köpte 3Fri kontant kan inte låsa upp gratis eller?...
Jag vill låsa upp min men kan inte
Orkar inte skicka den till mumien

Edit: lånar tråden lite.. någon som skickat sin telefon till mumien och kan ge lite omdöme?

Visa signatur

Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K, 8 GB Corsair Vengance, ASUS 6870

Permalänk
Medlem

Vi som har 3Kontant, får vi låsa upp gratis via Tre? Det låter ju nästan som om de vill gå i konkurs

Permalänk
Medlem

Dom som köpte innan dom ändrade vilkoren får den upplåst gratis och dom som köpe den med 3Fri Kontant får gå till tex gsm teknik för att låsa upp den.

Men här är det meningen att alla ska rösta, vare sig dom känner sig lurade eller visste om vilkoren.

Permalänk
Medlem

Kan man även ringa dom och få sin z1010 upplåst som är köpt med ett 300 abonemang?

Visa signatur

Laptop - Hp nx8220 2.13ghz 2gb ddr2 80gb hdd.
Laptop 2 - Asus EEE

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vad kostar det hos GSM teknik?

Köpte en A925 och nu funkar inte kontantkortet längre...

Visa signatur

01000010011011110101101001101111

Permalänk

Jag låste precis upp min A925! Själv! här står det hur man gör:
http://www.seedwiki.com/page.cfm?doc=Flasha&wikiid=7690&wpid=...

EDIT: fixade adressen

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av warhammereldar1
Jag låste precis upp min A925! Själv! här står det hur man gör:
http://www.seedwiki.com/page.cfm?oc=Flasha&wikiid=7690&wpid=1...

Det står inte något om det på den länken.

Permalänk

Vart nånstans i Sthlm kan man låsa upp telefonerna?

Jag vill låsa upp min Z1010, 3G nätet är ju hel ruttet. Jag har noll mottagning på mitt rum. Bor i Huddinge. Sämsta skit nätet än så länge. Det är säkert skit bra när det väl har kommit igång ordentligt.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N