Missade WoW signupen p.g.a kortsl.! HJÄLP!

Permalänk
Medlem

Alltså går det inte att signa upp för konton längre? Trodde de hade öppnat igen?

Om någon har ett konto som de inte använder skulle jag gladeligen ta emot det

Permalänk

Jag blir ju tokig, hade signat up för ett konto, men det funkar inte.

Jag gjorde alla steg tills jag kom till sista, och skulle ta "complete" men
nästa sida syntes inte, kollade i adressen och såg att den gick till "komma igång" sidan(som vid det tillfället var nere) så jag tänkte inte mer på det.

Sen då jag skulle prova så går det bara att komma in på hemsidan med det accountet jag gjorde. Det går inte att logga in i spelet, den säger på att det inte finns ett sånt konto.

Jag vet inte hur jag ska göra, jag kommer in på hemsidan med kontot, men inte i spelet. Nån som har en lösning på detta problem? Kan väl knappast vara för att jag inte kunde trycka "complete"?

Visa signatur

Konstigt

Permalänk
Medlem

Nån som har ett konto över?
det vore jättesnällt ://
PM:a mig isf

Visa signatur

Warm regards

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av San Marco
Jag blir ju tokig, hade signat up för ett konto, men det funkar inte.

Jag gjorde alla steg tills jag kom till sista, och skulle ta "complete" men
nästa sida syntes inte, kollade i adressen och såg att den gick till "komma igång" sidan(som vid det tillfället var nere) så jag tänkte inte mer på det.

Sen då jag skulle prova så går det bara att komma in på hemsidan med det accountet jag gjorde. Det går inte att logga in i spelet, den säger på att det inte finns ett sånt konto.

Jag vet inte hur jag ska göra, jag kommer in på hemsidan med kontot, men inte i spelet. Nån som har en lösning på detta problem? Kan väl knappast vara för att jag inte kunde trycka "complete"?

hade samma problem som dig, ska försöka mejla dem men det lär ju knappast hjälpa, säkert någon bot som svarar... :'(

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Nån som inte spelar, kan du skänka ditt account till mig? mkt tacksam i sådana fall. pm eller mail

Visa signatur

Dell: P4 3,2 EE, 1024m DDR 400 mhz, Leadtek 6800LE 16/6, 345/830,
2*120gb SATA, Dell 19" TFT
3dmark03: 11600 3dmark05: Feta artifakter :(

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Citat:

[size="1"](ii) transfer, sell or disclose to any person or entity other than Blizzard Entertainment any CD-key, serial number, activation code, or other unique identifier or means of authentication provided to you by Blizzard Entertainment;

[/size]Det tolkar jag som att man icke får överlåta konton etc.